මෙම ගීතය, "ඩෙස්මන්ඩ් ද සිල්වාගේ", "යන්න රට වටේ, එන්න මා ප්රියේ...." ගීතයේ තාලයට ගයා සැනසෙන්න...
යන්න රට වටේ.., එන්න හැට හුටේ..
මහින්ද මම ලංකාවේ...
කොළඹ පහේ.., අභයා රා...මේ..,
හරි කළබලේ...
විමල් රන් ගොජයි, මං ගොන් පිලයයි
වටේට උන් හොරු රෑනයි...
ගාල කැඩුනු , ගව රැල වගේ...
හරි බර බරේ...
ලා ලලලා ලල ලා ලලා අද රෑ මාතර ටවුමේ
ලල් ලල් ලල් ලා රජ වෙනවනේ
ලා ලලලා ලල ලා ලලා බලේ නැතිව සැප නෑ නේ
ලල් ලල් ලල් ලා පුල් ඩල් අනේ
වැවයි දාගැබයි ගමයි පන්සලයි
සිංහළ පොළොව මගෙයි නේ
සිරාට දෙන්නට බෑ නේ
රනිලුත් කොටියනේ...
ගමේ පන්සලේ..., හිර ගේ ගානේ...,
මං දැං බලු වී ඉන්නේ...
කන්නට රටම මගේ මේ..
ඔහෙලත් එනවනේ..
ලා ලලලා ලල ලා ලලා බොතල් ඩලසා ගානේ
ලල් ලල් ලල් ලා බන්ධුවා බයිට නේ
ලා ලලලා ලල ලා ලලා බස් එක නයනා ගානේ
ලල් ලල් ලල් ලා නැගපං පණ මගේ
මහින්ද එක්ක නැගිටින්න එන්න මාතරදී හාන්සි වෙන්න අද!!
ReplyDeleteරු 2000/= කවි. මඩකරි දවසේ කුලියට ලියන කවි.
Deleteමම දන්න තරමින් නම් දවසේ (හෝ මාසේ) පඩියට විරුද්ධ පාර්ශ්වයට මඩ ගසමින් content developemtn කරන්නේ මහින්ද පාක්ෂිකයින්. එහෙම වැටුප් ලබන පිරිස් නම් වශයෙන් වුණත් කියන්න පුළුවන්. බ්ලොග් එක මගේ නිසා නොකියා ඉන්නවා. මාතලන් අවසර දෙතොත් කියන්නම්.
Deleteදෙගොල්ලොම ලියන්නෙ සල්ලිවලට. ෆේක් ප්රොෆයිල් වලින් ගේම් ගහන්න විශාල පිරිසක් ඕන නෑ. දෙසීයකට පුලුවන් දස දහස් ගනනකගෙ හඩ නංවන්න. විමසිල්ලෙන් බලන්න බුකියෙ මරා විරෝධී කණ්ඩායම් දිහා. එකම ග්රීන් බ්ලඩ් සෙට් එක.
Deleteමරා පාර්ශ්වයත් සල්ලිවලට තමයි.උන් ගේමට බැස්සෙ අන්තිම මොහොතෙ. යූඇන්පී එක 2009 ඉදන් මේ සෙල්ලමේ හිටිය. 2009 න් පස්සෙ එක පාර ආන්ඩු විරෝධී බ්ලොග් එක පිට ආව.
මේක නරක දෙයක් නෙමේ. සල්ලි ගස් හොල්ලන්න ඕන. මේකත් අන්තර්ජාලයෙන් මුදල් ඉපයීමක්. මම නම් කියන්නෙ බුකියෙ ඉන්න බ්ලොග් ලියන අපේ කොල්ලන්ට කෙල්ලන්ට සල්ලි ලැබෙන්න ඕන කියන මතයෙ.ඒ විතරක් නොවෙයි කේවෙල් කරන්නත් ඕන.
මට සල්ලි දෙන තැනක් සෙට් වුනොත් මම ලියනව.
ගණිකාවො කියනව වගෙ සල්ලියි සතුටයි දෙකම ලැබෙන ජොබ් නරකද
http://chandimagomes.blogspot.com/2015_01_01_archive.html
Deleteචන්දිම ගෝමස් මෙය ලස්සනට පැහැදිලි කරනවා. ඇත්තටම සයිබරය හොල්ලන්න 200 ක් ඕනත් නෑ. මරා සයිබරය අවතක්සේරු කළා. අලුත් ආන්ඩුව සයිබරය අධිතක්සේරු කරනවා. සයිබර් කල්ලි සයිබරයෙන් පිටත අතිශය සංවිධානාත්මකයි.
රනිල්ගෙ මාගරින් බලාකායේ මාතලන් ලියන 2000/= පෝස්ට්
Deleteපොර ඇවිත්, වහල්ලුන්ට සිඟිති ආතල් එකක් දීලා ගිහින්...
Deleteමහින්ද මේ ආකාරයෙන් හැසිරීම අනුමත කරන්න බැහැ. ඔහු තම ආරක්ෂාව ගැන සැළකිළිමත්වෙනවා මදි.දෙස් විදෙස් කුමන්ත්රනකරුවන්ගේ සිත් වල මොන විදියේ නපුරු සිතිවිලි පහලවෙනවාද කියන්න බැහැ.මහින්ද සිය ආරක්ෂාව ගැන ඉස්සරටත් වඩා දැන් කල්පනා කළ යුතුයි. බටහිර කුමන්ත්රනකරුවන් , දෙමළ ඩයස්පෝරාව පමනක් නොවේ බඩගැත්තර යූඇන්පීකාරයන් තම අරමුණු වලට ලගා වීමට ඇති එකම බාධාව ලෙස දකින්නෙ මහින්දයි. ඔවුන්ට රටෙන් ඇති වැඩක් නෑ.බටහිරට අවශ්ය ඔවුන්ට අවනත නොවන නායකයන් ඉවත් කරන්නයි.
Deleteමාතර රැලියෙන් පසු කොටි ,යූඇන්පීකාරයො වියරු වැටිලා. මහින්ද තම ආරක්ෂාව ගැන එක්වරක් දෙවරක් නොව සියවරක් සිතන්න ඕන.
ජනතාවත් තේරුම් ගන්න ඕන මහින්ද දැක්ක හැටියෙ ඔහු ලගට නොයන්න. ඔහු රටේ සතුරන්ගෙ වෛරයට ලක්වී ඇති බව ඔවුන් දැනගන්න ඕන.
කොටියෙක් හෝ නීච යූඇන්පීකාරයෙක් අවස්ථාවෙන් ප්රයෝජන ගන්න ඉඩ තියනවා.
w3lanka අඩවියේ දමන ඇනෝ කොමෙන්ට් කියවන්න.මහින්දට සහ රටට ඇති තර්ජනය තේරුම් ගන්න
පරීක්සන බුවා අතේ ගහන්නෙත් මරා මතක්කරකරද?
Deleteමමත් මහින්දට විරුද්ධව බුකියේ සෑහෙන්න කෑගහපු කෙනෙක්... පරන ස්ක්රෙර්න් ෂොට් පෙන්නුවොත් කීයක් විතර ග්රීන්බ්ලඩ් එකෙන් සල්ලි ගත්තැහැකි වෙයිද?
+++++++++++++++++
ReplyDeleteමේ අලුත් ස ර ස ත් ඇවිත් මාතලන් ගේ කතාවට +++ දාන්නේ...
Deleteෆේක් ප්රොෆයිල් එකක කවුරු හැදුවත් මිනිහා කොමෙන්ට් දාන්නේ මාතලන් ගේ පැත්තට සපෝර්ට් කරලා බව දැනගන්නට ලබීම සන්තෝසයට කරුනකි....
ජයවේවා..
අලුත් මොකෝ පරණ මොකෝ. දෙන්නම කරන්නෙ මහ පාරෙ රෙන එකනේ. ඔන්න ඔහෙ කරගෙන යමු සත්තලන්.
Deleteජය වේවා.
දැන් මොකාද බං ඔරිජිනල් එකා...
Deleteඑලස්...!!!!
ReplyDeleteඔහේටත් ඉතින් සින්දු නම් ඕන මළහත්තිලව්වක්...
Deleteවල්ලාපට්ට!
ReplyDeleteVery very Expencive
Deleteමැක්කො එක්ක තමයි නැගිටින්න වෙන්නේ!
ReplyDeleteඅනිවා....
Delete
ReplyDeleteරනිල් පැරදුනාම අපිත් යනවා රනිල් එක්ක රට වටේ.... නේද මාතලන්?
ලබන ආත්මෙදි නේද?
Delete//විචාරක - WicharakaJune 12, 2015 at 2:26 AM
Deleteලබන ආත්මෙදි නේද?
//
අපෝ මේ පැන්සොන් ගිය ආමි කාරයෙක් නේද...
ඒ නෝටි ආමි නාකි කස්ටිය පැන්සොන් ගිය ගනිකාවන් ට කුඩු විකුනනවා කියලා අපේ වික්නේස්වරන් අන්කල් ලඟදී අපට කීවා....
අපි ඔය පැන්සොන් ගිය ගනිකාවො පාවිච්චි කරන්නෙත් නැහැ පැන්සොන් ගිය ආමි කාරයො විකුනන කුඩු පාවිච්චි කරන්නෙත් නැහැ..
මීට,
අලුත් පර පුර
අපිටනං ඉතිං රත්තරං ටිකට අපේ ගීතක්කයි නීලක්කයි ඉන්නෙ. වෙන කවුරුත් ඕන නෑ නෑමයි.
Deleteමීට,
පරණ පර පුර
මාතලන් රනිල් එක්ක රට වටේ නෙමෙයි යන්නෙ, රනිල් මාතලන්ගෙ පුක වටේ යන්නෙ. ඒකනේ බ්ලොග් සම්මානෙකුත් ආණ්ඩුවෙන්ම දුන්නෙ
Deleteරනිල් පැරදිලා කොච්චර නම් කල් උන්නද බං... මෙහෙම විකාරයක් තිබුනයි.. හැබයි පොර පක්ෂ නායකකම නම් රැක ගත්තා.. ඒත් මේ මහා වීර පුරුෂයා, අවුරුදු දෙකකට කලින් ඉල්ලගෙන කාලා.. ජනපතිකමයි, පක්ෂ නායකකමයි, සංධාන නායකකමයි තුනම නැති කර ගත්තා..
Deleteමැදපු කමිස තුන නැත.
කවි ටික පංකාදු පහයි. වින්ද .ඒක රසවිදින අතරෙ මෙන්න මේ ලිපිය කියවන්න .මට අහම්බෙන් ලැබුනෙ. මෙතනින් පිවිසෙන්න
ReplyDeleteලින්ක් එක වැඩ කරන්නේ නැත!
Deleteලින්ක් එක වැඩ නෑ තමා. සම්පූර්ණ ලිපියම දාන්නම්. වෙන කරන්න දෙයක් නෑ
Deleteමරණාසන්න වූවන්ගේ අත්දැකීම්
(මරණාසන්න වූ කීප දෙනකුගේ අත්දැකීම් විස්තර කැරෙන මේ ලිපියෙන් ඇලීමෙන්, බැඳීමෙන් තොර වීමෙන් ලැබෙන සතුට ගැන ද කියැවේ.)
.
මේ කියන මහාචාර්ය ‘පින් වැන් ලෝමල්’ හට මරණාසන්න වූවන් පත් වන සිද්ධිවලට සම්බන්ධ කතන්දර, හුදු කතාන්දරවලට සීමා නොකොට මේවා ඇත්තද කියා විද්යාත්මකව සොයා බලන්න ඕනෑ වුණා. ඔහු මේ පිළිබඳ කළ පර්යේෂණය සම්බන්ධව සුප්රසිද්ධ වෛද්ය විද්යා සඟරාවක් වූ ‘ද ලන්සෙට්’ සඟරාවේ 2008 කලාපයේ පළ වී තිබෙනවා.
ඔහුගේ පර්යේෂණයට පාදක වුණේ නෙදර්ලන්තයේ රෝහල් දහයක්. ඔහුගේ නියැදි කණ්ඩායම වූයේ මේ රෝහල් දහයට ඇතුළු වන හෘදයාබාධ සෑදී හෘදයේ ධමනි හිර වීමෙන් රෝගාතුර වී, එහෙත් පණ රැකගත් රෝගීන්. හෘදයේ ධමනි හිර වීමෙන් රෝගාතුර ව රෝහලට පැමිණි සෑම රෝගියකුටම ඔහු ප්රශ්නාවලියක් දුන්නා. මේ ප්රශ්නාවලියෙන් අසා තිබුණේ හෘදයාබාධය උත්සන්න වී සිහිසුන්ව, නැත් නම් තාවකාලික මරණයට පත් වූ කාලපරාසයක් ගැන ඔවුන්ට කිසියම් මතකයක් තිබෙනවාද යන්නයි.
ඒ වගේම සැත්කම් කාමරයේදී සිදු වූ දේවල් ද ඔහු වාර්තා කර තැබුවා. මේ මගින් ඔවුන්ගේ මතකයන්ගේ නිරවද්යතාව පිරික්සා බලන්නට හැකි වුණා. ඔහුගේ පර්යේෂණයට භාවිත වූ නියැදියෙන්, හෘදයාබාධයට ලක් වී තාවකාලික මරණයට පත් වූවන්ගෙන් සියයට 10කට මරණාසන්න අත්දැකීම් තිබුණා. තමන් තාවකාලික මරණයට පත් වූ පසු සිදු වූ සිද්ධි පිළිබඳ අත්දැකීම් ඔවුන් විස්තර කළා.
තමන්ගේ ශරීරයෙන් වෙන් වී ඉවතට පා වී ගිය අයුරුත්, ඉන් පසු ඇසීමට නැත් නම් දැකීමට හැකි වූ අයුරුත් ඔවුන් විස්තර කළා. මේ මතකයන් සිතේ මවාගත් මතකයන්ද නැත් නම් ඇත්තටම ඇත්ත මතකයන්දැයි මහාචාර්යවරයා විමසා බැලුවා. ඔවුන් විස්තර කළ දේවල්, සිදු වූයේයැයි කියූ දේවල් පරීක්ෂා කිරීමේදී ඇත්තටම සිදු වී ඇති බව මහාචාර්යතුමාට සනාථ වුණා.
මහාචාර්යවරයාගේ මෙම පර්යේෂණයේ සිත ඉතාම කුල්මත් කරන කොටස නම් මරණයට පත් වී, පසුව සිහිය ඇවිත් සිය මරණාසන්න අත්දැකීම් ප්රකාශ කළ මේ සියයට දහයේම මොළය මැරී තිබීමයි. මරණාසන්න වූවන්ගේ අත්දැකීම් පිළිබඳ මෙම පර්යේෂණයෙන් අනාවරණය වූ සුවිශේෂම කාරණය මේක තමයි. මොළයේ ක්රියාකාරීත්වය එහෙම පිටින්ම අක්රියව තිබියදී, සිහිය තමන් කරන කියන දේවල් ගැන දැන සිටීමයි, සක්රීයව තිබීමයි. මහාචාර්යවරයාගේ පර්යේෂණයේ මුල කොටසින් අනාවරණය වන වැදගත් නිගමනය මේකයි.
ගැඹුරු භාවනාවේදීත් සිදු වන්නේ මෙයම තමයි. මම මේ සම්බන්ධ සිද්ධියක් දැන් ඔබට කියන්නම්. මේ කියන්න යන්නේ මෙහි අපේ දායකයකු සම්බන්ධ සිද්ධියක්. අද සැඳෑවේ නම් ඔහු මෙහි ඇවිත් නැහැ. ඔහුගේ අවසර ඇතිව මම මේ විශිෂ්ට කතාව මගේ පොතකද පළ කළා.
ඔහු ඉතා ගැඹුරු භාවනාවන්හි නියැලෙන කෙනෙක්. දවසක් ගෙදර, කාමරයේදී ගැඹුරු භාවනාවකට සමවැදී සිටි ඔහු ගැන විපරම් කළ ඔහුගේ භාර්යාව තම සැමියා කිසිම සද්දයක් නොකර නිසොල්මන් වී සිටින හැටි දැක්කා. ඇඟපත අල්ලා සෙලවූවත් ඔහු අවදි වුණේ නැහැ. තම සැමියා මරණයට පත් වන්නට ඇතැයි සිතූ ඇය, ගිලන් රථයක් කැඳවා චාල්ස් ගාර්ඩිනර් රෝහලට ඔහු රැගෙන ගියා. රෝහලේදී ඊසීජී හා ඊඊජී පර්යේෂණවලින් ඔහුගේ හෘදය වස්තුවත්, මොළයත් සක්රීයව තිබෙනවාදැයි පිරික්සුවත් ඒවා අකර්මණ්ය වී තිබුණා. පරීක්ෂණයේදී හෘදයවස්තුව දිගු වේලාවක් තිස්සේ ස්පන්දනය නොවන බවත්, ඊඊජී පරීක්ෂණයේදී මොළය අක්රියව ඇති බවත් අනාවරණය වුණා.
ඉන් පසු විදුලි සැර වැද්දීම්, පපුව තෙරපීම් වැනි නොයෙකුත් හදිසි ප්රතිකාර කළත් ඔහු ජීවත් වන ලකුණක් දැකගන්නට ලැබුණේ නැහැ. මේ අතරවාරේ ඔහු, ඔහුගේ භාවනාව නිම කොට, පියවි සිහියට එළඹුණා. ඔහු භාවනාව නිම කළ සැණින් ඊසීජී යන්ත්රයත්, ඊඊජී යන්ත්රයත් ක්රියාකාරී වෙන්නට පටන් ගත්තා. ඔහු වටපිට බලන විට තමා රෝහලක සිටින්නේ මක් නිසාදයැයි විස්මයට පත් වුණා. වෛද්යවරුන් බොහෝම කඩිනම් පරීක්ෂණයක් කළත් ඔහු ගැන කියන්නට කිසිම වරදක් නැති බව හෙළි වුණා. ඉන් පසු ඔහු ආපසු ගෙදර ගියා. ඇත්තටම ඔහු රෝහලේ සිට ආපසු පයින්ම ගෙදර ගියා. පයින් යා හැකි තරමට ඔහු නීරෝගීව සිටියා.
විස්මයජනක කාරණය නම් මේ කියන මුළු කාලය තුළ ඔහු හොඳ සිහියෙන්, සෝදිසි ඥානයෙන් යුක්තව සිටීමයි. මා මේ කතාව කිව්වේ මේ කතාවට සම්බන්ධ තැනැත්තා මෙහි එන යන අයකු නිසාත්, ගැඹුරු භාවනාව තුළින් සිදු වන්නේ කුමක්දැයි හඳුනාගැනීමට මේ කතාව ප්රයෝජනවත් වන නිසාත්ය. මේ විදිහට මොළයේ ක්රියාකාරීත්වය නතර වූ විට සිදු වන්නේ කුමක්ද යන්න පිළිබඳ මෙවැනි සාක්ෂි අප්රමාණව තිබෙනවා. මෙවැනි අවස්ථාවල තාවකාලිකව මරණයට පත් වීමක් සිදු වන නිසා අපි මෙවැනි අවස්ථා මරණාසන්න අත්දැකීම් ලබාදෙන අවස්ථාව ලෙස හඳුන්වනවා.
ඉතිරි කොටස
Deleteදීර්ඝ කාලීන ලෙස, සහමුලින්ම මරණයට පත් වීම අපි මරණය නමින් හඳුන්වනවා. මොළයේ ක්රියාකාරීත්වය නතර වුණාම සිදු වන්නේ කුමක්ද යන්න ඒත්තු ගැනීමට මේ මගින් යම් යම් සාක්ෂි අපට ලබාදෙනවා. මොළයේ ක්රියාකාරීත්වය නතර වීමෙන් සිදු වන තාවකාලික මරණය පිළිබඳ වැදගත්ම කාරණය නම් එය ඉතා ආනන්දජනක අත්දැකීමක් වීමයි; ප්රමෝදජනක අත්දැකීමක් වීමයි. මේ අත්දැකීම අත්විඳි සියල්ලන්ටම එය එසේමයි.
එය එසේ වන්නේ ඇයි? මේ වේදනාකාරි ශරීරයෙන් නිදහස ලැබීමට හැකි වීමයි. ගැඹුරු භාවනාවෙන් සිදු වන්නේ මෙයම තමයි. ඔබට මෙය මා මෙය කී සැරයක් කීවාදැයි මා දන්නේ නැහැ. එහෙත් මා මේ ගැන ඉතා අවංක විය යුතුයි. සමහර විට මෙය මා නොකිය යුතුයැයි ඔබ සිතන්නට පුළුවන්. ඒ කෙසේ වුවත් කිසිවක් සඟවන්නට අවශ්ය නැති නිසා මම මෙය කියනවා.
ගැඹුරු භාවනාවෙන් ලබන ප්රමෝදය, කාමාස්වාදයෙන් ලබන ප්රමෝදයට වඩා ඉහළයි. මම භික්ෂුවක් වීමට පෙර කාමාස්වාදය විඳ තිබෙනවා. නමුත් පසුගිය හතළිස් වසර තුළ මම කාමාස්වාදයෙන් තොරව බඹසර රැක්කා. එය එසේ වුවත් මට හොඳ මතකයක් තිබෙනවා. දැන් මම ගැඹුරු භාවනාවෙන් සතුටක් ලබනවා.
මක් නිසාද කිව්වොත්: භාවනාවට සමවැදුණාම ශරීරය අතුරුදන් වෙනවා. නැති වී යනවා. ඔබ මරණයට පත් වුණාමත් සිදු වන්නේ මෙන්න මේකම තමයි. මේ නිසා ශරීරයෙන් නිදහස් වීම අතිශයින්ම ආනන්දජනකයි; ප්රමෝදජනකයි.
මා මේ ඔබට දැන් කියන්නට යන්නේ හාස්යජනක කතාවක්. මා මේ කතාවට කැමතියි. එක්තරා කාන්තාවකට සැත්කමක් කරමින් සිටින අතරවාරයේ තාවකාලික මරණයට පත් වුණා. ඇය ශරීරයෙන් වෙන් වී ගොස් ඉහළ සිට පහළ සිදු වන දේවල් දිහා බලා සිටියා. ඇය කියන විදිහට මෙසේ සිටියදී මොකක්දෝ භූත බලවේගයක් ඇයට මෙහෙම කිව්වාලු:
“මේක නොවෙයි ඔයාගේ වෙලාව. ඔයා ආපහු යන්න ඕන.”
“මට බැහැ!” ඇය කිව්වා. “මම ආපසු යන්නෙ ඇයි? මම හරි සතුටෙන් ඉන්නෙ. මට ආපසු යන්න බැහැ” ඇය උත්තර දුන්නා.
“ඔයා ආපසු යන්නම ඕන!” භූත බලවේගය බල කර කියා සිටියා.
“මට ඕවයින් වැඩක් නැහැ. මම ආපහු යන්නෙ නැහැ” ඇය කිව්වා.
මේ කාලයේ ජනයා නිදහසේ වැඩ කරන්න කැමැතියි. ඔබ ඔබේ දෙමාපියන්, ඔබේ ආණ්ඩුව හෝ ඒත් නැත් නම් දෙවියන් හරි වෙන කවුරු හරි කියන විදිහට ඔබ වැඩ කරන්න කැමැති නැහැ. ඇයත් නිදහසේ වැඩ කළ කෙනෙක්. ඒ නිසා ඇයට කවුරුවත් කියන විදිහට වැඩ කටයුතු කරන්න ඕන වුණේ නැහැ.
මම බොහෝම සතුටෙන් ඉන්නවා. මම නම් ආපහු යන්නෙ නැහැ” ඇය කිව්වා.
ඒක තමයි නිදහස. අපට ආයෙත් කොහොමටවත් ආපසු යන්න ඕනකමක් තිබුණේ නැහැ. මේ විදිහට භූත බලවේගයත්, මේ කාන්තාවත් තර්ක විතර්ක කරමින් සිටි අතරවාරේ අර භූත බලවේගය ඇය අල්වා ආපහු ඇගේ ශරීරය ඇතුළට විසි කළා. ඉන් පසු පෙර තිබුණු රුදාවල්, වේදනාවල්, පීඩාවන් ආපහු ඇයට දැනෙන්නට පටන් ගත්තා.
ඇය ඇත්තටම අර භූත බලවේගය ගැන කෝපයෙන් පසු වෙනවා. මේ සිදුවීම පිළිබඳ සම්මුඛ සාකච්ඡාවේදී ඇය මෙන්න මෙහෙම කව්වා:
“මම ඊළඟ සැරේ මැරුණාම, අර හාදයා කොහොම හරි සොයාගත්තොත්, මම එයාට හොඳ පාඩමක් උගන්වනවා! ඒ හාදයා මට කරපු වින්නැහිය බලන්නකො...”
මේ කතාව හාස්යජනක වුවත් එයින් ලබාගත හැකි පාඩම වැදගත්. කථාවෙන් කියවෙන දෙයත් බොහෝ අයට හරිම ප්රයෝජනවත් වෙනවා. මරණය කොයි තරම් ප්රසන්න අත්දැකීමක්ද කියන පාඩමයි.
මරණාසන්න අත්දැකීම් විඳ ආපසු ශරීරයට ආ සෑම දෙනෙක්ම පවසන එක දෙයක් තිබෙනවා:
“මම දැන් මැරෙන්න බය නැහැ!” ඔවුන් සෑමදෙනාම කියනවා. “ශරීරය අත්හැර යෑම හරිම ආස්වාදජනකයි; ඒ වගේම හරිම ප්රමෝදජනකයි. අප්රමාණ නිදහසක්, සමාජයක් භුක්ති විඳින්න ලැබෙනවා. ඒ කාලය හරිම ප්රසන්න කාලයක්” ඔවුන් කියනවා.
මෙය කවුරු වුණත් දැනගත්තාම ලොකු ප්රයෝජනයක් තිබෙනවා. මේ බව දැනගත්තාම ඔබේ මරණය ගැන ඔබ තුළ ඇති බිය නැති වෙනවා. ඔබ ආදරය කරන කෙනකු මරණයට පත් වුණාම හඬාවැලපී ශෝක වීමද ඔබෙන් ඉවත් වෙනවා.
කෙනෙක් මරණයට පත් වූ පසු ‘ඔහු දැන් යහතින් ඉන්නවා’ යැයි කියා ඔබට සතුටු වෙන්න පුළුවන්. මරණයට පත් වූවන්ගේ අත්දැකීම් අනුව ඔබට මේ පිළිබඳ සාක්ෂි තිබෙනවා. ඔවුන් මරණයෙන් පසු සතුටින් සිටින බව ඔබ දන්නවා. මේ බව දැනගැනීමෙන් පුද්ගලයන් පිළිබඳ විශාල වෙනස්කම් ඇති වෙනවා.
නමුත් සියලු දෙනා මරණයෙන් පසු සතුටින් සිටින්නේ නැහැ. ඒ ඇයි? කියා ඔබ දන්නවා. සතුටු වෙන්න බොහෝ කාරණා තිබුණත් ‘මම මේ සතුට ලබාගන්න සුදුසු නැතැයි’ සමහරු සිතනවා. මෙය ඔවුන්ගේ මරණයෙන් පසු ජීවිතයට බලපානවා.
This comment has been removed by the author.
Deleteනමුත් සියලු දෙනා මරණයෙන් පසු සතුටින් සිටින්නේ නැහැ. ඒ ඇයි? කියා ඔබ දන්නවා. සතුටු වෙන්න බොහෝ කාරණා තිබුණත් ‘මම මේ සතුට ලබාගන්න සුදුසු නැතැයි’ සමහරු සිතනවා. මෙය ඔවුන්ගේ මරණයෙන් පසු ජීවිතයට බලපානවා.
Deleteජීවත් වීමේදී දක්වන ප්රතික්රියාවන් මරණයෙන් පසු ජීවිතයට බලපානවා. මේ මොහොත ඔබ සතුටට පත් වී සිටින මොහොතක්, සතුටෙන් සිටින කාලයක්, සතුටෙන් සිටින සති අන්තයක් කියා සතුටු වෙන්න පුළුවන් වුණත්, ‘මම ඒ වගේ සතුටක් ලබන්න සුදුසු නැතැයි’ කොයිතරම් දෙනෙක් සිතනවාද? ඔබ ඔබේ සතුට විනාශ කරගන්නවා. එය එසේ වෙන්න බැහැ. මම මගේ සතුට විඳිනවා. තමන් වරදක් කර ඇතැයි සිතීම, අසුභවාදී වීම නැත් නම් නිෂේධාත්මක වීම, නිතරම වැරදි සෙවීම, මනුෂ්යයන්ගේ දුර්වල ගුණාංගයක්. මේ ජීවිතයේදී එම ගුණාංග වැඩිදියුණු කරගත්තාම ඒවා ඒ විදියට මරණයෙන් පසු ජීවිතයටත් ගමන් කරනවා. මේ ජීවිතයේදී හොඳින් කල්ගත කරන්න ලස්සන අවස්ථා තිබුණත් සමහරු ඒ අවස්ථාව මගහරිනවා; තල්ලු කරදමනවා. “එහෙම වෙන්නේ කොහොමද? මම සතුටින් ඉන්න සුදුසු නැහැ. මම නරක මිනිහෙක්. මම නරක වැඩ කර තිබෙනවා” කියා සිතීම, වැරදි අඩුපාඩු සෙවීම, නිෂේධාත්මක වීම නතර කරන්න. එවිට ඔබ නිදහස්. සිකුරාදා පවත්වන දේශනාවලදී වැරදි කර ඇතැයි යන හැඟීම ඉක්මවා සුබදායක ලෙස සිතීම ගැන අප බොහෝ දේවල් කියා තිබෙනවා.
ජීවිතය ගැන සුභවාදී වෙන්න. ඔබේ අතීතය පිළිබඳ වේදනාවන් අත්හැරදමන්න. අතීත ස්මරණවල රැඳී, අතීතයේ සිරකරුවකු නොවන්න. බිත්තියක් බැන්ද පසු එහි ගඩොළු නවසිය අනූඅටක් නිවැරැදිව තැබූ ඔබ වැරදියට තැබූ ගඩොළු දෙක ගැන සිතමින් ළතවන්න එපා. ඇත්තටම මෙලෙස කටයුතු කිරීමෙන් ඔබ සුබවාදී ආකල්පවලින් නොව අසුබවාදි ආකල්පවලින් යුක්ත වෙනවා. මම ජීවිතය පිළිබඳ සුභවාදි ආකල්ප කියන යෙදුමට කැමැති නැහැ. එය තරමක් පට්ට ගැසූ සංකල්පයක්. ඒ වෙනුවට හැම වේලාවෙම සාධාරණ වෙන්න; යුක්ති සහගත වෙන්න; හේතු සහගත වෙන්න. ඔබ ගැන සිතුවොත් ඔබ නරක පුද්ගලයෙක් නොවෙයි. මගේ මුළු ජීවිත කාලය තුරාවටම මට නරක පුද්ගලයෙක් හමු වෙලා නැහැ. මට මිනීමරුවන්, ස්ත්රී දූෂකයන්, හිරකරුවන් හමු වී තිබෙනවා. ඒ කවුරු වුණත් ඔවුනුත් මිනිස්සු. නමුත් ඒ සෑම කෙනකුගේම යහපත් පැත්තක්, සුන්දරත්වයක් මා දැක තිබෙනවා. ඔවුනුත් මිනිස්සු. ඔවුන්ට වෛර කිරීමට, ඔවුන් විනාශ කිරීමට නුසුදුසුයි. කිසිම මිනිසකු විනාශ නොකළ යුතුයි. සෑම මිනිසකුගේම හොඳ පැත්තක්, සුන්දරත්වයක් තිබෙනවා. මෙය තේරුම් ගැනීමට වටිනා සුන්දර දෙයක්. ඔබ ගැනත් එසේ සිතන්න. ඔබ සතුටක් ලැබීමට සුදුස්සෙක්.
ජීවිතයේ අර්ථය කුමක්ද කියා ඇසුවොත් ඒ ප්රශ්නයට දිය හැකි උත්තරය නම් ඔබ සතුටු වීමට සුදුසුයි යන්නයි. එය තමයි ඔබේ ජීවිතයේ අර්ථය. එහි විශාල අර්ථයක් තිබෙනවා. ඔබට ඔබේ වේදනාවන් අත්හැරදමන්න පුළුවන්. ඒ වගේම සාමය සතුට පී්රතිය ළඟා කරගන්න පුළුවන්. ඔබ මරණයට පත් වීමෙන් පසු ඒ කරුණාවන්තකම ඔබත් දක්වන්න. භය බොහෝ දෙනකුගේ ජීවිතය වෙළාගෙන සිටිනවා. මා මේ දේශනය පවත්වන්නේ ඔබ වෙළා සිටින භය ඔබෙන් ඉවත් කරන්නයි.
බොහෝ පුද්ගලයන්ට මේ ලෝකය සමඟ තද බැඳීම් තිබෙනවා. තමන්ට අතහැරදමා යන්නට සිදු වන තැනැත්තන්, අත්හැරදමා යන්නට සිදු වන දේපළ හා වස්තු සම්භාරයට බැඳී සිටිනවා. ඔබට ඔබේ අතීතය අත්හැරදමන්න සිදු වනවායැයි බුද්ධාගම කියන්නේ මේ නිසයි. ඔබට මේවාත් උසුලාගෙන යන්න බැහැ. එය ඉතා පැහැදිලි කාරණයක්. ඔබ දන්නවා අත්හැර යෑමට ඔබ උගත යුතුයි; පුරුදු විය යුතුයි.
ඔබ ඔබේ ඇලීම් බැඳීම් අත්හැරයෑම නිසා ජීවිතයේ සතුට විඳින්න ලැබෙන්නෙ නැතැයි සිතන්න එපා. ඔබ, ඔබ සමඟ සිටින පුද්ගලයන් ගැන සතුටු වෙනවා. දවස නිම වූ පසු “අද කොයි තරම් විශිෂ්ට දවසක්ද?” කියා ගත වූ දවස ගැන සිතමින් ඔබට නිදාගන්න ඇඳට ගොඩ වෙන්න පුළුවන් වෙනවා. අත්හැරදමන්න. හෙට තවත් දවසක් උදා වෙනවා. මා මේ සඳහා භාවිතා කරන්නේ විශිෂ්ට සංගීත ප්රසංගයක් පිළිබඳ උපමාවයි. මේ ලස්සන උපමාව මට ලැබුණේ මගේ පියාගේ මරණයෙනුයි. මගේ පියා මා සමඟ අවුරුදු දාසයක් ජීවත් වූ බව මම දන්නවා. ඒත් ඔහුගේ මරණය නිසා මම ශෝකයට පත් වුණේ නැහැ. මම කිසිම පසුතැවිල්ලකට පත් වුණේ නැහැ. මා අවුරුදු දාසයක් පමණ ඔහු සමඟ සිටියා. චමත්කාරජනක අවුරුදු දාසයක මා මගේ පියා සමඟ ගත කළා. ඔහු සමඟ ජීවත් වීමට ලැබීම කොයිතරම් වාසනාවක්ද? මෙය අතිවිශිෂ්ට ප්රසංගයක්. සෑම ප්රසංගයකම අවසානයක් තිබෙනවා. ප්රසංග බලන්න ගිය ඇත්තන්ගෙන් කීදෙනෙක් ප්රසංගය නිම වුණාම ශෝකයෙන් හඬා වැලපෙනවාද? “අනේ! ප්රසංගය ඉවරයි. තවත් ඉතින් ඒ ප්රසංගය බටහිර ඕස්ට්රේලියාවට එන්නෙ නැනැ” කියා කී දෙනෙක් වැලපෙනවාද?
එක ප්රසංගයක් ගියත්, තව ප්රසංගයක් එනවා; ඊළඟ සතියේ එන්න ඉඩ තිබෙනවා. මේ විදිහට පුද්ගලයන්ද එනවා - යනවා. ජීවිතය පිළිබඳ යහපත්ම දෙය මේක තමයි. ජීවිතය කියන්නේ ප්රසංග මාලාවක්. සතුටින් සිටින මොහොතවල් තිබෙනවා. අප පී්රතියෙන් ඔදවැඩී සිටින මොහොතවල් තිබෙනවා. නමුත් මේවා අවසාන වෙන බවත් අප දන්නවා. ප්රසංගය අවසාන වුණා වගේ අපි සතුටින් සිටින මොහොතවල් අවසාන වුණාට අඬා වැලපෙන්නේ කුමකටද? එක ප්රසංගයක් ඉවර වුණාම ‘ඒක හරි විශිෂ්ටයි’ කියා සිතමින් අපි ඊළඟ ප්රසංගයට මාරු වෙනවා. එක දවසක් නිම වී අපි තවත් දවසකට මාරු වෙනවා. ඒ වගේම එක් ජීවිතයක් නිම වී අපි තවත් ජීවිතයකට මාරු වෙනවා. ඔබට ඔබේ ජීවිතය ගැනද මේ විදිහට සිතන්න හුරුපුරුදු වෙන්න පුළුවන්. භාවනාවේදී සිදුවන්නේ මේකයි. අපි අතීතය අත්හැරදමනවා; අතීතයෙන් නිදහස් වෙනවා; උදා වූ මොහොත ආස්වාදය කරනවා. සතුටින් පිරුණු, සාමයෙන් පිරුණු භාවනාවෙන්ද සිදු වන්නේ මේකයි. ඔබ මරණයට පත් වුණාම සිදු වන්නේ මෙන්න මේක තමයි.
Deleteඅතීතය අත්හරින්න. අනාගතය ගැන බිය නොවන්න. මේ මොහොත කරුණාභරිතව, අනුකම්පාවෙන්, සිතේ සාමදානයෙන් ගත කරන්න.
මේ ගැන මා නිතර භාවිත කරන උපමා කතාවක් තිබෙනවා. ඒක තමයි ඔලොගු දෙකේ කතාව. ඔබේ අත් දෙකේ බර ඔලොගු දෙකක් ඇතැයි සිතන්න. වම් අතේ ඇත්තේ අතීතය පිළිබඳ බර පුරවාගත් ඔලොගුවයි. දකුණු අතේ ඇත්තේ අනාගතය පිළිබඳ බර පුරවාපු ඔලොගුවයි. මේවා උසුලාගෙන යන්න බැරි තරම් බරයි. ඔබ අතීතය පිළිබඳ ඔලොගුවත්, අනාගතය පිළිබඳ ඔලොගුවත් බිම තැබුවොත් ඔබේ බර සැහැල්ලු වෙනවා. ඔබ දැන් බිම තැබූ ඔලොගු දෙක අතර, ඔබේ අතීතය හා අනාගතය අතර මොහොතේ පසු වෙනවා.
ඔබ මරණයට පත් වීමේදී කළ යුත්තේ මේකයි. අත්හැරදමන්න ඔබේ අතීතය. ඔබේ පසුකාලීන ජීවිතය පිළිබඳ මුළු අතීතයම අත්හැරදමන්න. ඔබේ ජීවිතයේ බොහෝම ලස්සන, සතුටුදායක අත්දැකීම් ඇතුවා වගේම අප්රසන්න අත්දැකීම්ද තිබෙන්න ඇති. ප්රසන්න අත්දැකීම් හරියට නිවාඩු කාලය වගෙයි. ඔබේ දුෂ්කර අවස්ථා ඔබේ වැඩ රාජකාරි වගෙයි. ඔබ වැඩ කරන විට ඉන් ඉගෙනගන්නවා; ඉගෙනගනිමින් ඉදිරියට කරනවා. ප්රසන්න අත්දැකීම්වලින් ඉගෙනගන්න. අප්රසන්න අත්දැකීම් හරියට ඔබේ වැටුප් පත වගේ. ඔබට දැන් හොඳ නිවාඩුවක් ගත කරන්න පුළුවන්. එය ජීවිතේම කොටසක්. ඔබ මැරුණාම මේ සියල්ල අවසන් වෙනවා. ඔබට කිසිවක් ගෙන යා නොහැකියි. ඔබට කිසිවක් ගෙන යා නොහැකි බව කවුරුත් කියනවා. ඒත් ඔබ ඒවාත් රැගෙන යන්න හදනවා. මේක ගැටලුවක්. ඔබ අතීතය අත්හැරදමන්නට පුහුණු වුණාම ඔබට උදා වූ මේ මොහොත රස විඳින්න පුළුවන්.
බොහෝ දෙනෙක් ජීවිතය රසවිඳීම නවතා තිබීම හරි පුදුමාකාර දෙයක්. අතීතය ගැන සිතා වර්තමාන සතුටත් නැති කරගන්නවා. අතීතයේ ඔබ කළායැයි සිතන අතීතයේ ඔබ කළා කියන දේවල් ගැන සිතන්න එපා. ඒවා අතීතයයි. ඒ වගේ අතීත ස්මරණයන් ගැන සිතසිතා මේ මොහොතේ සතුට පාලන කරගන්නට හදන්නෙ ඇයි? බුදුදහමේ ඉතාම බලසම්පන්න ඉගැන්වීමක් නම් ඔබ ඔබේ අතීතය ඔසවාගෙන වර්තමානයට නොයා යුතුයි යන්නයි. ඔබට ඔබේ අතීතය අත්හැරදමන්න පුළුවන්. එසේ කිරීමට බාධාවක් නැහැ. එය කළ යුතුයි. එමගින් ලොකු සහනයක් ලබාගන්න පුළුවන් වෙනවා. ඔබට ලොකු නිදහසක් ලබාගන්න පුළුවන්. කිසිම වරදක් කර නැති, සහමුලින්ම පරිශුද්ධ කෙනෙක් නැහැ. ඔබ කළ වරද තවත් කෙනෙකු කර තිබෙන්න පුළුවන්. ඒ නිසා වරදක් කළාය කියන හැඟීම, අතීත ස්මරණ අත්හැරදමන්න. ද
.
හම්මෝ හිතුවට වඩා හෙන දිගයිනෙ. වැඩි දෙනෙක් කියවයි කියල ලින්ක් එක දැම්මට ඒක වැඩ කරන්නෙ නෑනෙ
Deleteදිග වැඩියිනේ! නගින කාලෙනම් පස්වරක් පහ විසිපහයි කියල හස්ත කර්මාන්තයක්වත් කරන් ඉන්න තිබ්බ ඔබතුමාට. අපරාදෙ කාලෙ.
DeleteThis comment has been removed by the author.
DeleteSa rasaJune 12, 2015 at 8:31 AM @
Deleteමම දීපු උත්තරේ සැර වැඩියි කියල හිතුනා.මකනවද නැද්ද කියල දෙගිඩියාවෙන් ඉදල මකලම දැම්මා. හරි නෑනෙ වෙස් මූන දාගෙන එන අපේ ෆ්රෙඩාට මෙහෙම කැපිල්ලක් දාන්න කියල හිතුන. අපි කොමෙන්ට් කොටන තැනනෙ . කෙළෙහිගුනෙත් තියෙන්නෙ එපායැ .එයාගෙ බ්ලොගනෙ. හියැහ් පුහ් හොහ් හොහ්
උඹේ කොමෙන්ට් එක බලන්න, මම ආන්ඩුවෙන් හෙලිකොප්පරයක් ඉල්ල ගත්තා...
DeletePolice brutality in Sri Lanka during Mahinda Rajapaksa's government (2005-2015). Some previous governments during were even worse....!!!
ReplyDeletehttps://www.facebook.com/sampath.buddhika/videos/1121788947835110/
අති විශිෂ්ටයි තුමනි!
Deleteඔබට ස්තුතියි. ඔබට යළිත් ස්තුතියි. එකවරක් ස්තුති කළාට මදි නිසයි යළිත් ස්තුති කළේ.
Deleteනමුත් යහපාලන ආණ්ඩුවට මෙවැනි දේවල් තවම අවශ්ය වී නැහැ.ජවිපෙ තවම ඔවුන්ගේ වෙන්දේසි භාන්ඩ සපයාගැනීම ආරම්භ කර නැහැ.කටුනායක ,රත්පස්වල වැනි සිද්ධිවලදී පොලීසිය ප්රකෝප කරමින් සිද්ධි නිර්මානය කළේ ජවිපෙ.
එවැනි පොලිස් මර්ධනයන් අවශ්ය වූ විට ඔවුන් කෙසේ ක්රියා කරාවිද කියා සිතන්නට බෑ. තවම ජවිපෙ හෝ පෙරටුගාමීන් සිද්ධි නිර්මාණය කිරීමට පටන් ගත්තේ නැහැ. ඔවුන් හැම විටම අලුත් ආණ්ඩුවක් පිහිටුවන්න දායක වී අවුරුදු දෙකකින් පමන පසුව තමයි සිද්ධි නිර්මාණය කරන්නේ.
මෙතන තව ප්රශ්නයක් තියෙනව මේවට සේනාධිනායකය ලෙස අණ දුන්නෙ මහින්ද හැබැයි කොටිය පරද්දල තියෙන්නෙ එස් එෆ් තනියම. ඒක මහින්ද දන්නෙත් නෑලු.
Deleteමට හිතෙන්නෙ දෙන්න වැඩ බෙදාගත්තද දන්නෙ නෑ. එස් එෆ් ට උතුර නැගෙනහිර දීල මරා රතුපස්වලයි කටුනායකයි බාර ගන්න ඇති.
Deleteඅපේ අප්පච්චි එහෙම තමයි.. හදන්න බැරි උන් ගහලා හරි හදාගන්නවා.. බැරිම නම්...........
Deleteමේවා මෙහෙම බෑ නිවාඩුවේ අඩියක් පුඩියක් ගහ ගහ කියන්නෝනේ සින්දු.. අන්න එහෙම වෙලාවක් බලපන් මාතේ..
ReplyDeleteඑහෙනම් වෙලාවක දෙකක් දාලම කියමු...
Deleteලොක්කා අදත් හැංගිමුත්තන් කෙළිද දන්නේ නැහැ.
ReplyDeleteඅත වනලා ගියා කියන්නේ... ළොක්කටත් අප්පිරිය ඇති මුන් එක්ක එකට ඉඳගන්න...
Deletehttp://nelumyaya.com/?p=3031
ReplyDeleteමළ කෙලියයි ජූලි හතයි
ReplyDeleteමගේ පුතා ඔක්කොම කයි
එළකිරි මාතෙ... (වතුර මුසු නොවූ)
මේකට කමෙන්ට්ස් දානකොට උඩ ඉඳං එනවට ලේසියි End Key එක ගහලා අගට ගිහිං උඩට එන එක.
Deleteමම මේ පරණ හැලිකොප්පරයක් හොයනවා බං...
Deleteඋඩ පහළ යන්න...
මාතර රැලියෙ මහින්ද මහත්තය නැති උනත් සූ ගාල සෙනග නේද මෙයා...... ඔයගොල්ලො බය වෙලාද?
ReplyDeleteගෝනි එලුව පෙන්නලා. ඒක බලන්න ඇවිත් තියෙන්නෙ.
Deleteඕක මොකක්ද බං... බලු බෙට්ටක් දිහා බලාගෙන හිටහන්කෝ.. කී දෙනෙක් වට වෙනවද කියලා..
Deleteඅම්මට සිරි ලංකාවේ...
රැළියේ නම් සෙනග...මොනවා උනත් සිංදුව නම් නියමයි...
ReplyDeleteනොමිලේ ට්රිප් එක්ක යනවනම්,
Deleteකරන්න මෙළෝ දෙයක් නැත්නම්,
අපි උනත් යනවනේ පනේ...
ඔය සැට් එක මහින්ද එක්ක නිදි නැහැ.
ReplyDeleteඑක ඇඳේ..
රති කෙලී..
පලි - ඔක්කොම පොන්සියෝ නිසාම.
++++++
DeleteSa rasaJune 12, 2015 at 8:49 AM @
Deleteමොකෝ බං ෆේක් එන්නෙ. උබ මොකකටවත් බය වුනාද .පන්සිල් අරන් බුදියපන්. හීනෙන් රැස්වීම් පෙනෙයි. හියැහ් පුහ් හොහ් හොහ්
//මොකෝ බං ෆේක් එන්නෙ. උබ මොකකටවත් බය වුනාද .පන්සිල් අරන් බුදියපන්. හීනෙන් රැස්වීම් පෙනෙයි. හියැහ් පුහ් හොහ් හොහ්//
Deleteබයට දනිස් පූට්ටු වෙලා බං. ගලවගන්න බෑ. . හියැහ් පුහ් හොහ් හොහ්
පා නි නි තුමා ෆේක් නෙවේද?
මහින්දට මහන්සිත් ඇති... කී දෙනෙක් එක්ක නිදා ගන්නෙයි කියලද....?
Deleteමහින්ද පාර්ශ්වයෙන් අළුත් ගේම් එකක් පටන් ගෙන තියෙනවා බ්ලොග් අවකාශයේ තමන්ට බා ගත හැකි යම් පිරිසක් (ගොඩක් නෙවෙයි දහයක් විතර) බාගෙන ඔවුන්ට යම් ගෙවීමක් කර මහින්දට හිතකර නොවන බ්ලොග් අල කර දැමීම සඳහා. දැන් දින කිහිපයක පටන් ක්රියාත්මක වන්නේ මේ මෙහෙයුමයි. කරන අය නම් වශයෙන් කිව හැකියි මාතලන් අවසර දෙනවා නම්.
ReplyDeleteපුහ් .........
Deleteමහින්දගේ ප්රජාචන්ච්ර වදේ කොහොමත් එහෙම නේ... අපේ ප්රජාතන්ත්රවාදය තමයි මේ.. විරුද්ධ අදහස් වලටත් ඉඩ.. තෙවන පාර්ෂවයකට මඩ නොගහ...
Deleteමේ කුනුහරප නොවේ,එදිනෙදා බොහෝ අය නගන ප්රශ්නයන් වෙති, පකටද මෝස්?, පකින්ද මෝස්? පයියෙන්ද කීස්?
ReplyDeleteපකින් ඕසම්
Deleteඋඹ අර සිංදුවක් ලියල තිබ්බ නේද,අන්න ඒකට වඩා මේ පදවැල ප්රතිභාවෙන් අනූනයි.හොඳින්ම රස වින්දා.
ReplyDeleteමොන සිංදුවද මචෝ....
Deleteසින්දුව රස වින්දා..
ReplyDeleteඑල ද බ්රා නිර්මාන හැකියාව..
අනේ කාලෝ ! . කාලෝෆොන්සේකා FCID විඑකට විරුද්ධව උසාවිය අසල දී මොනවාදෝ කියනවා . දුටිමි. "මා දේශපාලන සත්වයෙක්" යැයි. වෛද්ය සභාවේ සභාපතිකම භාරගමින් මොහු කලකට පෙර පැවසුවා මතකද ? මොහු වෛද්ය සභාවේ සිටියත් කරණ ජනතාසේවයක් නැත. උපාධිය සහ පුහුණුව ඇත්නම් සැත්කම් කලහැකිබව වෛද්ය සභාව විසින් නිකුත් කල මේ ලිපියෙන් බලාගන්න. කාලෝලා මෙතන නම් කියන්නේ අපිඕවාට නෑ ඒක උසාවියේ වැඩක් කියාය. http://www.lankacosmetic.com/MedCouncilDrCanPractice.pdf
ReplyDeleteසුපිරියි..
ReplyDelete