.

.

Jun 22, 2010

තිස්ස... තිස්ස.. පෝයට මොකද කරන්නේ...? - Poson Full Moon Day


තිස්ස.. තිස්ස..

කවුද ඩෝ නම කියල කතා කරන්නෙ...?

මම මේ මිහිඳු..

මොන මිහිඳුද ඩෝ කෝ සිව්රූ..?

තිස්ස මචං මම මේ මහින්ද..

DP - මචං.. අංමුවාට හුඩූ මේ අපෙ 8 වෙනි මිහිඳු නේ.. මොකෝ මචං මේ කැලේ කරන්නෙ..?
උඹ මට කෝල් එකක් දුන්න නම් මම පැලස් එකට එනවනේ..

MR - ඒක හරි නෑනේ මචං උඹ මට වඩා සීනීයර් නේ.. ඒත් මචං උඹ තාම මුවන් පස්සෙ එලවන්නෙ මක්කටෙයි..

DP - දැන් අපි මුවාට විඳින්නෙ නෑ පඳුරට තමයි විඳින්නේ ඒ උනාට උන්ගේ අවාසනාවට මුවාටමයි වඳින්නෙ. නම මුවා උනාට මුවා වෙන්න දන්නෙ නෑ..

MR - මොනවැයි මචං මේ ගස්...?

DP - ඇයි උඹේ ගොලයන්ට කියල මේ ටිකටත් වැඩක් දෙන්නද පලයන් බං යන්න.. තොපේ එවුන් කපල කපල දැන් ඉතුරු වෙලා තියෙන්නෙ මේ ටික විතරයි.

MR - ඉතිං බන් උඹ තාමත් දඩයමේ යන්නෙ විනෝදෙට වෙන්න ඇති..

DP - මොන පිස්සුද මචං මේ පොසොන් කාළේ තමයි මම වැඩිපුර කීයක් හරි හොයාගන්නෙ. උඹට පින්සිද්ධ වෙන්න පෝය දවස්වල හරක් මස් කුකුල් මස් ගන්න නැති නීසා උපාසක මහත්තුරු හොයන්නෙම දඩ මස්. ඉල්ලුමේ හැටියට සැපයුම නැති නිසා ගානත් හොඳයි.

MR - ඉතිං ඉතිං උඹට ආදායම් මාර්ගෙකට තියෙන්නෙ ඒක විතරෙයි..? අපරාදෙ මට කිව්වනම් මම අර සිංදු කියන එකා එලවල උඹට ආන්ඩූකාරකමවත් දෙනවනේ..

DP - පිස්සුද බන් මම අවුරුද්දක් ආතල් එකේ ඉන්න පොසොන් එකට ඇතිවෙන්න හොයාගන්නවා.. පුරඟනන්ගෙන් හෝටල් වලින් හැම එකෙන්ම කොමිෂන් එකක් හම්බ වෙනවා. එතකොට ගල් විකුනල..

MR - මොනව උඹ මිහින්තලෙ ගල් ටිකත් විකුණනවැයි...?

DP - පිස්සුද මචං ඒව නෙමේ ගල් අරක්කූ. උපාසක මහත්තුරු වතුර බොනව වගේ රහමෙර බොන්නෙ.. මම හිතන්නෙ උඹගෙ මොකක් හරි අණකිරීමක් වගේ මුන් එදාට බොන්නෙ..

MR - ආ... ඔව්... ඔව්... මම උන්ට කියල තියෙන්නෙ තිතට මත් වෙන්නෙයි කියල...

DP - දැන් ඉන්න කොල්ලො මාර ආතල් එකක් ගන්නෙ නේද පොයට,,,?

MR - ඔව් ඔව් දැන් යුද්දෙත් ඉවරයි.. සුද්දෙත් නියමෙට යනව.. උන්ට කිසි ප්‍රශ්නයක් නෑ. අනික මම උන් ගැන බලන්න දීලා තියෙන්නෙ අර කටින් යාපනේට රේල් පාර මාස තුනෙන් දාපු එකාටනේ. ඌ ළඟදීම නිවන් යන්නත් ක්‍රම හොයල දෙන්න බැරි කමක් නෑ... හරිය...

DP- ඇත්තට....?

MR - ඒක නෙමෙයි මිහිඳු හාමුදුරුවෝ එහෙම හම්බ උනේ නැතෙයි..?

DP - අපොයි ඉඳල හිටල මිහිඳු ගූහාවෙදී බැහැ දකිනව.. ඒ හැම වෙලාවෙම උන්වහන්සේ අඬනවා එයාගේ තාත්තට දොස් කිය කිය.

MR - අනේ පව්... අර මක්කටෙයි...?

DP - මෙහේට එව්වට වඩා හොඳයි ඇෆගනිස්ථානෙට යැව්වනම් කියල.උන්වහන්සේ කියනවා හොඳ වෙලාවට මම ඉන්න කාළේ ආවේ.. දැන් කාළේ එහෙම ආවනම් අන්‍ය ආගමක් ප්‍රචාරයට ආපූ NGO කුමන්ත්‍රණ කාරයෙක් කියළ උන්වහන්සෙත් අපවත් කරල. මිහින්තලෙත් ඩයිනමයිට් දාලා පුපුරුවයි කියළ..
එහෙම ආරංචියක් ඇවිල්ලද දන්නෙ නෑ.. අර අහිංසක මහ ඇමතිටවත් කියන්නෙ නැතුව දැන් ඉන්න නායක හාමුදුරුවොත් රට දාල වැඩ්ඩ වැඩිල්ලක් පිට රටටම......

ප: ලි:
වෙසක් ආතල් අරගෙන මාදු ගඟ දිගේ තුන් දෙනෙක් නිවන් ගියා.. පොසොන් එකටවත් ගානට බීපීයව්.....

ඊටත් පසුව ලියමි -

උපසාන්ත මහත්තය අහල තිබුනා.. මක්කයි උනේ කියල.. පරණ ලදරං ගොන්පීටර් කෙනෙක් ඉන්නෙ. මේ ටිකේ ලෙඩ වෙලා.. ලෙඩේ හොයාගන්න බෑ.. හදාගත්ත ගමන් ආයෙත් සුපුරුදු පරිදි දෙඤ්ඤං... මේක මම කලින් ලියල තිබුන එකක්..

24 comments:

  1. ඔක්කොමත් හරි අර අන්තිමට කියපු NGO කතාව තමයි නියම. ඇත්තට්ම අද කාලේ උනානම් එහෙම තමා වෙන්නේ... නියමටම ලියල තියෙන්වා ගොයියො...

    ReplyDelete
  2. ඒක නියම කතාව!

    මෙන්න මගේ ඇත්තම කතන්දරයක් ඔය තිස්ස ගැනම.

    http://kathandara.blogspot.com/2010/02/blog-post.html

    ReplyDelete
  3. හික් හික්!! මරු කතාව...

    ReplyDelete
  4. අපූරුයි.. අපූරුයි...!!!
    ඔක්කොටම වඩා topic එක මරු
    ("... පෝයට මොකද කරන්නේ...? ")

    හැබෑටම මිහිඳු හාමුදුරුවො ආයෙමත් මේ පැත්තෙ ආවොතින් එහෙම මක්ක වේවිද?
    නෑ මං නිකමට ඇහුවෙ!

    ReplyDelete
  5. ආ මම ඒත් බයේ හිටියේ අපේ මාතලන් අයියා සේරම රට ජාතිය වෙනුවෙන් කරන වැඩ නවත්තලා පාසල් සමය ගැන කථා කියන්න පටන් ගනීවත්ද කියලා.

    ඇන්. ජී. ඕ. කථාව නම් වදින්න ඕන තැනට වදින්න ලියා තියෙනවා අයියේ. එක අතකට බැලුවාම ඒ කාලේ දැන් කාලේට වඩා විචාර බුද්ධියක් තිබුණු මිනිස්සු ඉඳලා තිබුනු නිසා අපිට අද බුද්ධාගම අදහන්න පුළුවන් වෙලා තියෙනවා.

    ReplyDelete
  6. මම දවසක් අහගෙන කවුද ලොකු ඇමතියෙක් කියනව ලංකාවට බුද්ධාගම ආව සමානම වැදගත් දෙයක්ලු ත්‍රීවීල් පැමිනීමත්!

    ලොක්ක මේක 2010, ගන්නකො එළ i5 උකුල් ටොප් එකක්. ලොකු පොරවල් උනාම එහෙමනෙ ඉන්න ඕන. හැමදාම අනුන්ට කඩෙ ගිහින් හරියන්නෙ නෑ, ඔය මංකොල්ල කන ඒවැයින් ටිකක් තමන්ගෙ වැඩ වලටත් තියා ගන්න.

    ReplyDelete
  7. හැබෑවට මිහිඳු හාමුදුරුවෝ දැන් කාලේ වැඩියා නම් වෙන්නේ ඔය සන්තෑසිය තමා....... අනේ කාලේ වනේ වාසේ කිව්වාලු...

    ReplyDelete
  8. කොහෙද ගියේ? මොකද කතන්දර නැත්තේ? මාමංඩි කියපු දවසට තව දුරයි නේද? අනං මනං ලියන්ණ ගිහිං වයිට් වැගන් එකක් වත් සෙට් වුනාද?

    ReplyDelete
  9. එල එල... නියම කතාව

    ReplyDelete
  10. තිස්ස තිස්ස දැං ඇසළත් ඇවිත්, තාම ගොං පීතර නිදිද?

    ReplyDelete
  11. එල මචං එල.....
    පිස්සු කොර.....

    ReplyDelete
  12. මාතලං ගොයියෝ මක්කැයි මෙච්චර දවසක් කිසි හාවක් හූවක් නැත්තේ ?

    ReplyDelete
  13. හුහ්හූ...................... ඇ... හු... ණ....දෝ....!
    යහතින් ඉන්නව නේදෝ....?
    ඉක්මනට ආයෙ වරෝ.............!!!

    ReplyDelete
  14. මොකෝ පේන්න නැත්තේ....? අර පීටර් ආයෙ ලෙඩ වෙලාද?

    ReplyDelete
  15. [url=crush-the-castle.com]Crush The Castle[/url]

    ReplyDelete
  16. කෝ ඇත්තට, මොකද උනේ?

    ReplyDelete
  17. Come here from Malaysia

    http://najib-razak-quote.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Hey - I am really glad to discove this. great job!

    ReplyDelete
  19. ආයෙත් ළඟයි- තිස්ස, තිස්ස, පෝයට මොකද කරන්නෙ? :D නියම ටොපික් එක.

    ReplyDelete
  20. මොනවා කරන්නද.. ඕක ප්‍රසිද්ධ පොසොන නාටක නේ.. පාස්කු නට්ටිය වගේ තමයි...

    ReplyDelete
  21. නියම ලිපිය .. මට මතක්වූනා කෙනෙක් කියපු විහිලු කතාවක් ... (පව් සිද්ද වෙන එකක් නැහැ නේද? )
    "ඉන්දියාවේ ඉඳල එන්ඩත් දන්නවා ... මගේ නමත් දන්නවා... මේ ගහ මොකක්ද කියල දන්නේ නැහැ ? උඹ බබා "

    ReplyDelete
  22. දෙතුන් වතාවකට වඩා කියවලා තියෙනවා, අදයි කොමන්ටුවක් දාන්නෙ.

    මේ කාලේ ආවනම් ඩයිනමයිට් සුවර්ම තමා..! :D

    ReplyDelete

කැඩපත් පවුර.....

මොනව හරි කුරුටු ගාලා යන්න