.

.

Jul 13, 2023

ටෙස්ටින්ග් බෙහෙත්

 


ටෙස්ටින්ග් බෙහෙත්

➖➖➖➖➖➖🔴


විශේෂඥ ජොස්තර මහතා මුණගැසීමට පැමිණි සුරූපී මිසිස් පෙරේරා  නෝනා....


ඩොක්ට.... මේ මෑතක ඉඳලා මගේ හස්බන්ඩ් සෙක්ස් වලට කිසිම උනන්දුවක් නෑ... ඒත් මට එහෙම බෑ... මේකට මම මොකද කරන්නේ...


අපෝ ඒක ගනන් ගන්න එපා... මම පෙත්තක් දෙන්නම් ... මේක පරීක්ෂණ මට්ටමේ තියෙන්නේ... ඔයා නෙමෙනේ මේක ගන්නේ... මේක හොරෙන් හස්බන්ඩ්ගේ කෑම එක්ක දෙන්න... මේක අරගෙන බලන්නකෝ... මොකද වුනේ කියලා මට ඇවිත් කියන්න...


ඒකටත් ආයේ චැනල් කරන්න ඕනද ඩොක්ට...


නෑ නෑ... රිපෝට් පෙන්නන්න කියලා... ඇවිත් කියන්නකෝ...


ඊළඟ දිනයේ ඉතාමත් ප්‍රබෝධමත් ලෙස දොස්තර වෙත ආ පෙරේරා නෝනා....


ආ.... කොහොමද මිසිස් පෙරේරා ... මොකද වුනේ...


කියන්නත් ලැජ්ජයි ඩොක්ටර්.... මේ මිසීට පොඩ්ඩක් එලියට යන්න කියන්නකෝ...


ආ... එයා හිටියට කමක් නෑ... එයාට ඕවා සමාන්‍ය දේවල්...


අනේ තැන්කූ සෝ මච් ඩොක්ටර්... බැඳපු කාලෙවත් මම එච්චර සැපක් අරගෙන නෑ... මල්ටිපල් ඕගසම් ඩොක්ටර්...


ඔන්න මම කෑම මේසෙදිම හොරෙන් පිල් එක දුන්නා... 

විනාඩි පහක් ගියේ නෑ..... 

හබී මේස පුටු පෙරලගෙන නැගිට්ටා... 

මේසේ උඩ තිබ්බ ප්ලේට්ස් කප්ස් වාසස් ඔක්කොම කුඩේ කුඩූ... 

මාව බදාගෙන කිස් කරන ගමන්ම... ඇඳුම් ඔක්කොම ඉරලා දැම්මා... 

පෙරලගත්තා කෙලින්ම බිම... 

ආයේ ඉතින් මොනවද ඩොක්ටර්...

පපට් ජෙරොම් ආවේස වෙච්චි ක්‍රිස් ගේල් වගේ සික්සර් විතරමයි ගැහුවේ... 

වට් ඇන් ඉනින්ග් ඩොක්ටර්....

වට් ඒ ෆීලීන් ඩොක්ටර්....

ඕ මයි ගාඩ්....

අයි කාන්ට් ඩිස්ක්‍රයිබ් ඩොක්ටර්...

මට ඒක කියාගන්න තේරේන්නේ නෑ ඩොක්ටර්....

අනේ තෑන්ක්ස් ඩොක්ටර්....


හරි හරි.... ඉට්ස්සොකේ ... 

ඒත්.. ගොඩාක් ඩැමේජස් වෙලානේ... 


ආ ඒක ගානක් නෑ ඩොක්ටර්... 

මම ආවේ තව පිල්ස් ටිකක් ඉල්ල ගන්න...


ඒ ඩැමේජ් නෙමෙයි මිසිස් පෙරේරා...

අර පිඟන් කෝප්ප පුටු මේස වලට වෙච්චි ඩැමේජ් එක... 

ඒක අපිට ඒ ඩ්‍රග්ස් කොම්පැනි එකෙන් අරගෙන දෙන්න පුලුවන්...


ආ ඒක ඕන නෑ ඩොක්ටර්... 


අර මොකෝ ඒක එපා කියන්නේ....


ආයේ අපිට ඇඳුමක් ඇඳගෙන... ඒ රෙස්ටරොන්ට් එකට යන්න පුලුවන්ද ඩොක්ටර්....


▪️හුදී ජන පහන් සංවේගය උදෙසා.... සුද්දන්ගේ කතාවක්.... මගේ එකක් වගේ... අනුවර්තනය කොට ලියා පල කලේ.... මහාචාර්‍ය මාතලන් වන මා විසිනි....

.

3 comments:

  1. Saumya ge rosa pata huththata diwa dala juice bonawa mama

    ReplyDelete
  2. හහ් හහ් හා එළ එළ නියම කතාව 😁

    ReplyDelete

කැඩපත් පවුර.....

මොනව හරි කුරුටු ගාලා යන්න