.

.

Jun 13, 2022

පැලෝපීය නාලෙන් යට කළ සාෆිගේ ප්‍රධාන චෝදනාව



පාස්කු ප්‍රහාරට කරපු සෙට්ටෙක උන්ගේ සල්ලිවල බලයෙන් ඔක්කොම ෂේප් වෙලා ඒක රාජපක්ෂලාට බැර කරලා දැන් සාන්‍තුවරයින් වෙලා ඉවරයි... අන්තීමට ගම්මිරිස් නානත් නිදහස් වෙලා ගෙදර ගියා

උන් අධිකරණයට, පොලීසියට වගේම ක්‍රිස්තියානී පල්ලියටත් අත දිග ඇරලා වියදම් කරලා, උන්ගේ වහාබ්වාදය පැතිරවීම පෙරටත් වඩා වේගයෙන් කරගෙන යනවා.

අද රටේ තියෙන ප්‍රශ්ණ උන්ගේ වැඩේට අපූරූ තෝතැන්නක්, ඔය අතරෙන් සහරාන් වගේ උන්මත්‍තකයෙක් මතු වෙලා ගේමක් දෙනකන්, අපේ බුද්ධි අංශවලටවත්, ගොබ්බ සංඝයා වහන්සේලාටවත්, කතෝලික පල්ලියටවත් මේකේ වගේ වගක් නෑ.

උන් බුරියානී, විස්කි, ගෑණූ (උන්ගේ ගැහැණුන් නොව විදේශීය ගනිකාවන්) දීලා, අල්ලන්න ඕන තැන් ඔක්කොම අල්ලලා ඉවරයි. අරගලයේ ළොකු වියදමක් අදටත් දරන්නේ උන්.

සාෆි ඉස්සෙල්ලම මාට්ටු වෙන්නේ බදුර්දීන්ගේ කළු සල්ලි පස්සෙ පන්නද්දි, ඒවා සුදු කරපු වෛද්‍ය ව්‍යාපාරිකයා තමයි සාෆී. සාෆී අත් අඩංගුවට අරගෙන ප්‍රශ්ණ කරන්නේ ඒකට.

වඳ බ්‍රා, වඳ කොත්තු නිර්මාතෘ මංගල සමරවීර ගේ නිර්මාණ කෞෂල්‍යය නැවත ඉස්මතු වෙන්නේ මෙතනදි, පොර කරන්නේ සාෆී ගයිනෝ කෙනෙක් නිසා සිංහළ මව්වරුන් වඳ කරනවා කියලා කතන්දරේ ගොතනවා.

නිකන් නෙමෙයි ඒක කරන්නේ, පැලෝපීය නාලේ මිරිකගෙන ඉඳලා කියලත් ප්‍රචාරණය කරනවා, වඳ සීන් දොහෝත් මුදුන් දීලා පිලිගන්න පෝට්ටු බයියෝ මේකට විද්‍යාත්මක විශ්ලේෂණ, සම්මන්ත්‍රණ, තියාගෙන අධිකරණයටම යනවා.

ඒකේ නායකත්වය විමල් වීරවංශ බලෙන්ම අරගන්නවා. අතන මෙතන රතන, චන්න ජයසුමන, තිස්ස ජනනායකලා පැත්තකට විසික්කා වෙනවා. මට මතක විදියට මුලින්ම මෙතනට රිංගන ඕමල්පේ සෝභිතයා ටික දවසකින්ම එතනින් කැපෙනවා. ඒ ඇයි කියලා මොළේ තියෙන ඕන එකෙක් දන්නවා.

කුරුණෑගල ඉන්න ඒස ගෑණුත් මුන්ගේ ගුලි කාලා පෝලිමේ තමන්ගේ දරුවා එලියට ගත්‍ත මේ ඩොකාට විරුද්ධව සාක්කි දෙන්න එනවා. ඒ කාළේම ඒවා නොකිව්වේ මිරිකන කොට ආතල් එකේ උන්න නිසාද කියලා, අපි එදත් ලිව්වා. අදත් ලියනවා.

අපි එදා හැමදාම කිව්වා, මේකෙන් වෙන්නේ අත්‍යාවශ්‍ය දේ පැත්තකට ගිහින් පොර නිදහස් වෙනවා කියලා. කිව්වා වගේම අද ඒ දේ වෙලා ඉවරයි, වන්දිත් එක්ක සාෆී නැවත සේවයට. පොර වන්දිය ආයෙත් රජයට පරිත්‍යාග කරලා.

ඉතින් දැන් ඔක්කෝටම සාෆී සෝක්, එයා බබා, එයා බෝධිසත්වයා. අපිට නන් තාම බදුර්දීන්ගේ සල්ලි බිස්නස් වල දාපූ සාර්ථක ව්‍යාපාරිකයා. ඒ සල්ලි කොහොම ආවද? කළුද? සුදුද කියලා හොයන එක අපේ වැඩක් නෙමේ නේ.

ඒවා අදාල එකෙක් හොයා ගනියි. ආයේ ඩාම් වෙච්චි ඩූම් වෙච්චි දාක යකෝ මාතලන්ලා එදා මෙහෙම දේ වෙයි කිව්වා නේද කියලා මතක් වෙයි. මොකෝ සහරාන්ලාගේ ගේම ඔයාකාරයටම වෙනවයි කියලා අපි 2012 ඉඳන්ම ලිව්ව නිසා.


😡 මේ පෝස්ට් එක රිපෝට් කර බ්ලොක් කිරීමට ඇති සම්භාවිතාවය ඉතා ඉහළ අගයක පවති.


.

28 comments:

  1. ගුතලන්ගේ පුක්‌ ගැට්ට සාෆි පැලුවයි කියනවනේ

    ReplyDelete
    Replies
    1. ස්වීට් පෝක් කරියක් හදමු

      පෝර්ක් වල විවිධ කොටස් පිසගන්න විවිධ වෙලාවන් තියෙනව. මේ වේලාවන් දැනගෙන ඉව්වොත් පෝර්ක් වල නියම රස නියම විදියට විඳින්න ඔබට හැකියාව ලැබේවි. පෝර්ක් කොටස් කීපයකට වෙන් කෙරෙනව. පෝර්ක් ස්ටේක්, පෝර්ක් රිබ්ස්, පෝර්ක් චොප්ස්, පෝර්ක් ජොයින්ට්ස් කියල එන කොටස් පිසීමේදී ගතවන කාලය පිසගන්නා ක්‍රමය අනුව වෙනස් වෙනව.

      මස් තෝරා ගැනීම
      මස් තෝරා ගැනීමේදී ඔබට කැමති කොටස් වලින් ලබාගත හැකියි. පෝක් වල නියම පැහැය රෝස පැහැයට හුරු රතු පැහැයේ සිට දම් පාටට ළඟ රතු පැහැය දක්වා වෙනව. පාටින් අඩු මස එතරම්ම අළුත් මස් නෙවෙයි. මස් කොටසේ තැනින් තැන ඇති සුදු පැහැ කොටස් වැඩි නම් ඒ කොටස් වල තෙල් කෑලි වැඩියි. මෙය ඔබේ කැමැත්ත පරිදි තෝරාගන්න පුළුවන්. සුදු පැහැ කොටස් වැඩි මස රසයෙන් වැඩියි වගේම පිස ගැනීමේදී මසේ වියලි බවක් ඇති වෙන්නෙ නෑ.

      1. පෝර්ක් ස්ටේක්


      පෝර්ක් ස්ටේක් එක එක ඝණකම් වලින් ලබාගන්න පුළුවන්. මේ කියන්නෙ සාමාන්‍ය අඟල් 3/4ක (සෙන්ටිමීටර් 2) පමණ මහතකින් යුත් ග්‍රෑම් 500ක ස්ටේක් එකක් පිලියෙල කරද්දී ගතවන කාලය ගැන.
      කරියක් පිසින කාලය– ස්ටේක් එකකින් කරියක් පිසිනවා නම් නියම රසට සහ පදමට පිස ගැනීමට විනාඩි 50ක පමණ කාලයක් ගත වෙනව. ඔබ ගන්නා ස්ටේක් කොටසෙහි ඇති තෙල් කොටස් අඩු නම් වැඩි වෙලාවකුත් වැඩි නම් අඩු වෙලාවකුත් ගත වෙනව.
      පෑන් ෆ්‍රයි කිරීම – අඩු තෙල් ප්‍රමාණයක් යොදා පෑන් ෆ්‍රයි කරනවා නම් එක පැත්තක් විනාඩි 8ක් 10ක් අතර කාලයක් අඩු ගින්දරේ ෆ්‍රයි කරගන්න ඕනෙ.
      ග්‍රිල් කරගැනීම – පෝර්ක් ස්ටේක් එකක් ග්‍රිල් කරනවා නම් එක පැත්තක් විනාඩි 8ක් 12ක් අතර කාලයක් ග්‍රිල් කරගන්න ඕනෙ.
      බේක් කිරීම – විනාඩි 30ක් සෙල්සියස් 180ක උෂ්ණත්වයෙන් බේක් කරගන්න. විනාඩි 15ක් ගෙවුන පසු අනෙක් පස හරවා ගන්න.
      රෝස්ට් කරගැනීම – සෙල්සියස් 170ට විනාඩි 25ත් 40ත් අතර කාලයක් රෝස්ට් කරගැනීම සඳහා වැය වේ.

      2. පෝර්ක් ජොයින්ට්ස්


      පෝර්ක් ජොයින්ට්ස් කීපයක් තියෙනව. ලෙග්, ශෝල්ඩර්, බෙලි, ලොයින් වශයෙන්. මේ කොටස් බේක්/රෝස්ට් කරනවා හෝ කරියක් ලෙස පිසිනවා හැර පෑන් ෆ්‍රයි හෝ ග්‍රිල් කිරීමට සාමාන්‍යයෙන් යොදාගන්නෙ නෑ.
      කරියක් පිසින කාලය– ග්‍රෑම් 500ක පෝර්ක් ජොයින්ට්ස් වලින් කරියක් පිසිනවා නම් අඩු ගින්දරේ විනාඩි 50ත් පැයත් අතර කාලයක් ගත වෙනව.
      බේක් කිරීම – හොඳින් පිස ගැනීමට සෙල්සියස් 180ක උෂ්ණත්වයෙන් යුත් උඳුනක විනාඩි 35ක කාලයක් බේක් කරගත යුතුයි.
      රෝස්ට් කරගැනීම – සෙල්සියස් 180ට විනාඩි 35ත් 40ත් අතර කාලයක් රෝස්ට් කරගත යුතුයි.

      3. පෝර්ක් චොප්ස්


      පෝර්ක් චොප්ස් එක එක ඝණකම් වලින් ලබාගන්න පුළුවන්. මේ කියන්නෙ සාමාන්‍ය අඟල් 3/4ක (සෙන්ටිමීටර් 2) පමණ මහතකින් යුත් ග්‍රෑම් 500ක පෝර්ක් චොප් එකක් පිලියෙල කරද්දී ගතවන කාලය ගැන.
      කරියක් පිසින කාලය– කපන ලද පෝර්ක් චොප්ස් වලින් කරියක් පිසිනවා නම් අඩු ගින්දරේ විනාඩි 40ත් 50ත් අතර කාලයක් ගත් වෙනව.
      පෑන් ෆ්‍රයි කිරීම – එක පැත්තක් විනාඩි 6ත් 8ත් අතර අඩු ගින්දරේ පෑන් ෆ්‍රයි කරගන්න.
      ග්‍රිල් කරගැනීම – ග්‍රිල් කිරීමේදී එක පැත්තක් විනාඩි 8ක 10ක පමණ කාලයක් ග්‍රිල් කරගන්න ඕනෙ.
      බේක් කිරීම – විනාඩි 30ක් සෙල්සියස් 180ක උෂ්ණත්වයෙන් බේක් කරගන්න. විනාඩි 15ක් ගෙවුන පසු අනෙක් පස හරවා ගන්න.
      රෝස්ට් කරගැනීම – සෙල්සියස් 170ට විනාඩි 35ත් 40ත් අතර කාලයක් රෝස්ට් කරගැනීම සඳහා වැය වේ.

      4. පෝර්ක් රිබ්ස්


      පෝර්ක් රිබ්ස් එන්නෙ කට්ටත් සමඟයි. බොහෝ දුරට සෙන්ටිමීටර 2ත් 3ත් අතර ඝනකමකින් තමා පෝර්ක් රිබ්ස් කපන්නෙ. මේ කියන්නෙ එහෙම ප්‍රමාණයේ පෝර්ක් රිබ්ස් පිසගන්න යන කාලය ගැන.
      කරියක් පිසින කාලය– කපන ලද පෝර්ක් රිබ්ස්වලින් කරියක් පිසිනවා නම් අඩු ගින්දරේ විනාඩි 40ත් 50ත් අතර කාලයක් ගත් වෙනව.
      පෑන් ෆ්‍රයි කිරීම – එක පැත්තක් විනාඩි 10ත් 15ත් අතර අඩු ගින්දරේ පෑන් ෆ්‍රයි කරගන්න.
      ග්‍රිල් කරගැනීම – ග්‍රිල් කිරීමේදී එක පැත්තක් විනාඩි 12ක 15ක පමණ කාලයක් ග්‍රිල් කරගන්න ඕනෙ.
      බේක් කිරීම – විනාඩි 25ක් 30ක් සෙල්සියස් 200ක උෂ්ණත්වයෙන් බේක් කරගන්න. විනාඩි 15ක් ගෙවුන පසු අනෙක් පස හරවා ගන්න.
      රෝස්ට් කරගැනීම – සෙල්සියස් 160ට විනාඩි 40ත් 50ත් අතර කාලයක් රෝස්ට් කරගැනීම සඳහා වැය වේ.

      Delete
    2. මා මොස්කව් නගරයේ සිටි කාලය තුලදී සෑම දවසකම වාගේ අපි හරක් මස් හෝ කුකුළු මස් සමග බත් ඉව්වෙමු. ඒවා එතරම් මිල අධික නොවුනි. එළවලු හැටියට වැඩිපුරම කෑවේ මා ලු මිරිස්, කැරට් හෝ බිට්රුට් ය.

      Delete
    3. මේකයි වැඩේ, ඉකොනෝමැට්ටා හරිම ආසයි රසික සූරියආරච්චිගේ ලොකු දුව රෂිනි සූරියආරච්චිට. රෂිනි ඇඳන් හිටපු පෑන්ටි එකක් සුවඳ බලලා අතේ ගහන්න තිබ්බ‍ා නං මිනිහට ආයේ වෙන මොකවත් නැහැ. ඒ නිසා මිනිහා රසික සූරියආරච්චිට පුක උනත් දෙන්න ලැස්ති. ඉකොනෝමැට්ටාට ඕනි කොහොම හරි රසිකලා ගෙදර නයිටක්‌ ගහන්න. අන්න ඒ නිසයි මිනිහා හැම වෙලේම රසිකගේ හිත හොදින් තියාගන්න රසික කියන කරන හැම දේම හරියි කියන්නේ.

      කොහොම උනාත් රෂිනි සූරියආරච්චිගේ හුත්තේ රස සුවඳ බලන්න නං අපිත් ආසයි. මතක් වෙද්දීත් පයියා නගිනවා පැලෙන්න...

      Delete
  2. සිරිකොත පැත්තේ යංද ?
    අනාථ වෙලා ඉන්නේ..ඈ

    ReplyDelete
  3. තිස්ස ජනනායකගේ අම්මා ඒ කාලේ දොස්තර සාෆි ලගට ගිහිං තිබ්බා නං හොදයි.

    ReplyDelete
    Replies
    1. තේ පැන් සාදයි තම්බි කඬේ – තම්බිගෙ පොල්ලේ ආධාරේ
      තම්බිට ඉන්නේ ගෑනු හතයි – උන් හත් දෙනාට තම්බි හුකයි

      පළවැනි ගෑනි මිටි ම මිටි යි – පුටු උඩ තියාන තම්බි හුකයි
      දෙවැනි ගෑනි උස ම උස යි – ඉනිමං බැඳගෙන තම්බි හුකයි
      තුන්වැනි ගෑනි ගෙ කොණ්ඩෙ දිගයි – ඔන්චිලි පැද පැද තම්බි හුකයි
      සිවුවැනි ගෑනි ගෙ හිල පුංචියි – පොල්තෙල් ගාලා තම්බි හුකයි
      පස්වැනි ගෑනි ගෙ හිලම බෝර් – පාංකඩ ඔතාන තම්බි හුකයි
      හයවැනි ගෑනි කැතම කැතයි – කොට්ටෙන් වහගෙන තම්බි හුකයි
      හත්වැනි ගෑනි ට මුකුත් නැතේ – අසරණ තම්බි අතේ ගසයි

      Delete
    2. අටවැනියට රසිකයි ඉන්නේ - තම්බිගේ පුකටත් ඌ ඇන්නේ

      Delete
    3. ඉහත තම්බිගේ පුකට ඇන්න ඇනෝ රසිකය..

      Delete
  4. මචං මම මාතලේ. මම මේ ලගදී බැන්දා. මගේ වයිෆුත් මාතලේ. වයිෆුයි නංගියි දෙමව්පියෝයි තමා ඒ ගෙදර ඉන්නේ. ඒ නිසා බැදලා අපිට ඒ ගෙදර නතර වෙන්න උනා. වයිෆ්ට නංගි කෙනෙක් ඉන්නවා . තාම බැදලා නැහැ. ජොබ් එකකුත් නැහැ දෙමව්පියන්ගේ සල්ලියි මගේ වයිෆ්ගේ සල්ලියි නාස්ති කර කර ඉන්නවා.

    ඉතින් වයිෆ්ව බදින්න කලින් ඉදන් මේ නංගි මාත් එක්ක හරි එකතුයි. හරි හොද ගෑනු ළමයා.

    හැබැයි බැදලා ඒ ගෙදරට ගියපු දවසේ ඉදං පොඩ්ඩක් ඕනෙවට වඩා එනවා කියලා මට තේරුනා.

    වයිෆුයි/ වයිෆ්ගේ නංගියි දෙන්නම එක වගේ ලස්සනයි. ඒත් මම එහෙම වල් වැඩ කරන්න හිතලවත් නැහැ. ඒත් ටික ටික වයිෆ්ගේ නංගි මගේ හැගීම් අවුස්සන්න පටන් ගත්තා.

    මේක පටන් ගත්තේ ටික ටික. මුලින්ම වයිෆ්ගේ මට නංගි තේ එක එහෙම හදලා දෙන්න පටන් ගත්තා. ඒක සාමාන්‍ය දෙයක් නිසා මාත් වැඩිය ගණන් ගත්තේ නැහැ. පස්සේ පස්සේ වයිෆ් ඉද්දිත් මට තේ එක හදලා දෙන්න ගත්තා. නංගි තේ හදන්නේ එක්කෝ මට විතරයි, නැත්නම් එයාටයි මටයි විතරයි. වයිෆ්ටවත් ගෙදර අයටවත් හදලා දෙන්නේ නැහැ. මේ නිසා මට පට්ට අවුල්.

    දවසක් වයිෆුත් ඇහුවා ඔයා අයියට විතරද හදන්නේ මම ඔටුවෙක්ද කියලා.

    තේ එක වගේම බත් එක උනත් මට බෙදලා දෙනවා. එක දවසක් වයිෆ් නැති වෙලේ මට බත් කවන්න හැදුවා. මම විකාර කරන්න ලෑස්ති වෙන්න එපා කියලා බැනලා එලෙවුවා.

    වෙලාවකට මගේ ගෑවෙන නොගැවෙන තරමට ඇවිත් අත් දෙක උඩට කරලා කොන්ඩේ ගැට ගහගන්නවා. මේක ගොඩක් ගෑනු කරන මායමක් කියලා මම දන්නවා. ඒ වෙලාවට මටත් මොකදෝ වෙලා යනවා.

    මම ගෙදර ඉන්න වෙලාවට වයිෆ් නැත්නම් නංගි මගේ කාමරේට රිංගනවා . මම ඇදේ දිගා වෙලා ඉද්දි මගේ එහා පැත්තෙන් දිගා වෙලා වල් පල් කියවනවා. අම්මා තාත්තා උනත් කියන්නේ නැහැ මගේ කාමරේට රිංගන්න එපා කියලා. වයිෆ් එද්දී ආයෙත් කාමරෙන් මාරු වෙනවා.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔය අතරේ නංගි මාත් එක්ක ටෙක්ස්ට් කරන්නත් පටන් ගත්තා. මාත් හා හුම් කියලා රිප්ලයි කරලා නිකන් හිටියා.

      එක දවසක් නංගිට ඇදුම් ගන්න යන්න මට එන්න කිව්වා.මම ගත් කටටම බැහැ කිව්වා. ඒත් නංගිගේ අම්මා මට කිව්වා තනියම යවන්න එපා කියලා. මටත් කරන්න දෙයක් නැති නිසා බයික් එකේ රෙදි ගන්න එක්ක ගියා. යන අතර තුර නංගි මාව බදාගෙන ගියේ. මගේ වයිෆ් වත් එහෙම මාත් එක්ක බයික් එකේ ගිහින් නැහැ. මට බයත් හිතුනා කවුරුත් දැක්කොත් කියලා.

      ඇදුම් හොදද බලන්න මට ෆිටෝන් රුම් එන්න කිව්වා . මම බැහැ කියලා පාරට ඇවිත් බයික් එකට වෙලා හිටියා. කොහොම හරි ෆිටෝන් රුම් එකේ අලුත් ඇදුම් ගහලා හොදයිද කියලා මට එවලා තිබ්බා. මාත් හොදයි කියලා නිකන් හිටියා. කොහොම හරි නංගි කඩෙන් එලියට ආවේ එක ෂර්ට් එකක් විතරක් අරන්. මට හිතුනා මෙයාට ඇදුම් ගන්න උවමනාවක් තිබ්බේ නැති බව.

      ඊට පස්සේ මහන්සි කියලා මොනවා හරි කන්න ලග තියන කඩේකට ගොඩ උනා. එයා අපි දෙන්නට රෝල්ස් දෙකකුයි එක ජුස් එකකුයි අරන් ආවා. මම එකක් ගෙනාවේ ඇයි ඇහුවම සල්ලි නැහැ කිව්වා. එහෙනම් මම තව එකක් ගේන්නම් කියලා නැගිටලා යන්න හදද්දී එයාට එකක්ම බොන්න බැහැ කියලා මට කිව්වා.

      කොහොම හරි මම රෝල්ස් එක කෑවා.නංගිත් කාලා මට ජුස් එකෙන් බාගයක් දුන්නා. මාත් උගුරක් දෙකක් බිලා ආයෙත් එයාට දුන්නා. ඊට පස්සේ නංගි කිව්වා තව වෙලා තියෙන නිසා කොහේ හරි යන් මට ගෙදර ඉදලම එපා වෙලා කියලා.මම මට වැඩ තියෙනවා කියලා ඉක්මනට ගෙදර ආවා.

      ඔය අතරේ එයා මට නිතරම ෆොටෝ එවන්න ගත්තා. කකුල් හරි ඇග පසග හරි පේන විදිහට හරි තමා නිතර ෆොටෝ එවන්නේ. මොන පාට නේල් පොලිෂ් ගාන්නද වගේ ප්‍රශ්නත් මගෙන් අහනවා. මම එක දවසක් බැරිම තැන කිව්වා ඕවා මගෙන් අහන්න එපා මට ඔයාට අයිතියක් නැහැනේ කියලා. එදා ඉදන් මට මැසේජ් කරන එක නැවැත්තුවා.

      ඊට පස්සේ දවසක අපි කෑම මෙසේ කකා ඉද්දි මේසේ යටින් එයාගේ කකුල මගේ කකුලේ අතුලන්න ගත්තා.මටත් කරන්න දෙයක් නැති නිසා ඔරවාගෙන හිටියා.

      Delete
    2. මෙතනින් ඉස්සරහට කියන්නේ මේ සතියේ වෙච්ච දේවල්.

      මේ සතියේ මුල වයිෆුයි දෙමව්පියෝයි නැති වෙලාවක මගේ ෆෝන් එකට මැසේජ් එකක් ආවා ටවල් එක බාත්රුම් එකට ගෙනත් දෙන්න කියලා. මම දැන ගත්තා නංගි මේක උවමනාවෙන් කරන්න හදන දෙයක් කියලා. මම ටවල් එකත් අරන් බාත්රුම් එක ලගට යනකොටම දොර අරුනා. නංගි හිටියේ අමු හෙළුවෙන්.

      මම එයාගේ මුනවත් බලන්නේ නැතුව ටවල් එක දොර උඩට දාලා ආපහු හැරුනේ තරහින්.

      නංගි මම තරහින් යද්දී අයියා කියලා මට කතා කරා. මම ගණන් නොගෙන බයික් එකේ නැගලා යාලුවෙක්ගෙ ගෙදර ආවා. මම ආයේ ගෙදර ගියේ රෑ වෙලා එතකොට වයිෆුයි අම්මලයිත් ඇවිත් හිටියේ.

      හැබැයි නංගි කාමරෙන් එලියට වත් ආවේ නැහැ එදා. ගෙදර අය කන්න එන්න කිව්වත් බැනලා එලව ගත්තා. පස්සේ එදා රෑ අඩන්න පටන් ගත්තා. ගෙදර අය හිතුවේ කොල්ලෝ ප්‍රශ්නයක් වෙන්න ඇති කියලා.ඒත් මමනේ දන්නේ ඇත්ත සිද්දිය.

      ඊට පස්සේ දවස් ටිකේම නංගි මගේ මුණ බැලුවෙත් නැහැ කතා කලෙත් නැහැ. ඒ ටිකේ තේ බත් එක උනත් ලගට ගෙනත් දුන්නේ නැහැ.

      දවස් 3කට විතර පස්සේ මට තේ එකක් ගෙනත් දුන්නා. මාත් ටීවී එක බලන ගමන් තේ එක බිවුවා. අම්මෝ ලුණු දාලා ගෙනත් තියන්නේ. මම ඒක විසි කරලා නිකන් හිටියා. මේ ටිකේ මම මටම තේ එක හදා ගන්නවා.

      දැන් ඊයේ නංගි උදේම කොහේදෝ ගියා. ටිකක් හවස් වෙද්දී ආයෙත් ආවේ. ඒ වෙනකොට මම එළවලු පැල ටිකක් හිටව හිටව හිටියේ. නංගි තේ එකකුයි පිරිසියක කැවුම් කොකිස් කෙසෙල් වගේකුත් තියලා මට ගෙනත් දුන්නා.

      මම තේ එක අරන් බොන්නේ නැතුව බලාගෙන හිටියා. එතකොට නංගි කිව්වා බොන්න ලුණු දාලා නැහැ කියලා. මාත් හෙමිට බිව්වා. අවුලක් තිබ්බේ නැහැ.ඊට පස්සේ මට කැවුමක් කන්න කිව්වා. මම ඒවාට ආස නැති නිසා මම එපා කිව්වා. ඒත් නංගි මට බල කරන්න පටන් ගත්තා පොඩි කෑල්ලක් හරි කන්න කියලා. මට මේ නිසා සැක හිතුනා. උදේම සුදුත් ඇදන් ගිහින් හවස කැවුම් අරන් ආවේ කොහොමඳ? දේවාලෙක වත් ගිහින් වෙන්නැති. මට බය හිතුනා මොනවා හරි දාලා මට කන්න දෙන්න හදනවා කියලා.

      මම එපා ඕක අරන් යන්න කියලා කිව්වා. නංගිට එක සැරේට මල පැනලා මගේ කමුලට ගැහුවා. වැදුන පාරේ සැරට තේ කෝප්පේ මගේ අතින් වැටිලා බිදුනා. ඒ වෙලාවේ ගෙදර හිටියේ තාත්තා විතරයි. මම අත ලිස්සුවා කියලා ශේප් උනා.

      ගෙදර අය ඔක්කොම ආවත් ඒ අයට කන්න අර කැවුම් තිබ්බේ නැහැ. මේ නිසා මට හොදටම සුවර් දෙවලෙකින් උස්සන් ආපුවා කියලා.

      මම ඊයේ රෑ නිකමට වයිෆ්ට කිව්වා නංගිට හරියට තරහා යනවා නේද කියලා. මම වෙච්ච ඇත්ත සිද්දිය කිව්වේ නැහැ. එහෙම කතා කරද්දී තමා දැන ගත්තේ නංගි පොඩි කාලේ ඉදන්ම ඔය වගේ කියලා. පොඩි කාලේ රට ඉදන් ආපු බාප්පා කෙනෙක් මෙයාලට බෝනික්කෙක් ගෙනත් දීලා . ගොඩ කාලෙකින් ආපු නැති නිසා තව දුවක් ඉන්නවා කියලා එයා දැනගෙන ඉදලා නැහැ මේ නිසා එක බෝනික්කයි ගෙනත් තියෙන්නේ.

      කොහොම හරි නංගි බෙදාගෙන සෙල්ලන් කරන්න කැමති වෙලා නැහැ. දවස් ගණන් නොකා ඉදලා. වයිෆුත් බෝනික්කා නංගිට දෙන්න කැමති වෙලා නැහැ. බැරිම තැන තාත්තා බෝනික්කව දෙකට කපලා දෙන්න දීලා. ඊට පස්සේ තමා නංගි ආයෙත් ගෙදර අයත් එක්ක කතා කරන්න උනත් පටන් ගෙන තියෙන්නේ.

      ඒක අහලා මට බයත් හිතුනා. තව නංගි කියුටෙක්ස් /ඇදුමක් උනත් වයිෆ් එක්ක බෙදා ගන්න කැමති නැල්ලු. මම මේවා දැන ගත්තේ ඊයේ,

      මට හිතෙන විදිහට නංගිට ඕනේ අපේ මගුල කඩන්න. මට යන එනමක් නැතුව ඉන්නේ. වයිෆ්ට මේවා කිව්වොත් මාත් වැරදි කියලා අනිවරෙන් හිතනවා. මම බැලුවේ අපේ ගෙදර ගිහින් නවතින්න . ඒත් වයිෆ්ගේ අම්මට ටිකක් ලෙඩ නිසා දාලා යන්න කැමති වෙන්නේ නැති වෙයි. ජෝක් එකකට නොගෙන උපදෙසක් දෙන්න.ලගින් අලුතින් ගෙදරක් හදන්නත් බැහැ මේ ඉකමනට.මට කෑම වලට මොනා හරි දාලා දෙයි කියලත් බයයි.

      දැන් මම වැඩිය ගෙදර ඉන්නෙත් නැහැ. නිවාඩු වෙලාවට ගෙදරින් යනවා. ගෙදර ඉන්නේ වයිෆ් ඉද්දි විතරයි. ඉස්සරහට මොකද වෙන්නේ කියලා මම අප්ඩේට් කරන්නම්.

      Delete
    3. නොදකින් පොන්නයා..

      Delete
    4. ඉහත වයිෆ්ගේ නංගිව ලයින් කරගත් ඇනෝ රසිකය..

      Delete
    5. අද මාර සිද්දියක් උනේ බං. මම මේ බයික් එක උඩ ඉදගෙන මේක ටයිප් කරන්නේ. අතත් වෙවුලනවා. එහෙනම් ඔන්න අද වෙච්ච සිද්දිය අහගන්නකෝ.

      ඊයේ මම නංගි දුන්න කැවුම් කෑවේ නැති නිසා තාමත් මාත් එක්ක අද උදෙත් තරහින් හිටියේ. මාව දකින කොට ගස්සාගෙන යනවා.

      පොසොන් නිවාඩුවට මගේ වයිෆුත් ගෙදර නිසා අද එයාට වැඩිය මුකුත් කරන්න බැහැ.

      එහෙට මෙහෙට බුම්මාගෙන යද්දී මටත් හිනා. අද උදේ මම දැක්කා ඩස්බින් එකේ ඊයේ මට දෙන්න ගෙනාපු කැවුම් ගෙඩි 3-4ක් තියෙනවා. මට හොදටම සුවර් දේවාලෙකින් මොනවා හරි කරන ඇවිත් මට කවලා මාව එයාගේ අක්කාගෙන් ඈත් කරන්න හදන්න ඇත්තේ. සමහර විට මාව එයාට ලං කරගන්න වශියක් /ඉනාවක් වගේ දෙයක් වෙන්නත් පුළුවන්.

      උදේ නංගිගේ අම්මා කුස්සියේ ඉදං මාවත් එක්කගෙන වෙසක් එකට හදපු කුඩු ටික එලන්න කිව්වා. මම ඒ වෙලේ කාමරේ හිටියේ. මගේ වයිෆුත් බාත් රුම් එකේ රෙදි හෝදනවා. නංගි දැන් මගෙන් ඕක අහනකන් මට ඉවසිල්ලක් නැතුව හිටියේ. නංගි වෙසක් කුඩු ටිකත් අරන් සාලේ එහෙට මෙහෙට යන රැලි සද්දේ මට කාමරේට ඇහුනා. ඔහොම දෙතුන් සැරයක් කෙල්ල එහෙට මෙහෙට ගියා.

      සමහර විට අම්මා කියපු එක මටත් ඇහෙන්න ඇති කියලා හිතලා මං එලියට එනකන් බලන් ඉන්න ඇති. විනාඩි දෙකත් විතර ගියාම නංගි මගේ කාමරේට එබිලා "වෙසක් කුඩු එල්ලන්න එන්න" කියල කිව්වා. මම නංගිව සත පහකට ගණන් ගත්තේ නැහැ. මට ඕනේ උනේ නංගිගෙන් පලි ගන්න. මේ වගේ මුරණ්ඩු කෙනෙක්ට හොදම දඩුවමක් ඒක.

      ඔය අතරේ පුටු අදින සද්දේ ඇහුනා. මම හිතන්නේ වෙසක් කුඩු එල්ලන්න නගින්න. පුටු එහෙට මෙහෙට අදින සද්දෙට තේරුනා නංගිට මල පැනලා ඉන්නේ කියලා.

      මම එලියට නොයා ඉන්න හැදුවත් ටිකක් වෙලාවකින් මම එලියට ගියා. ගියා කිව්වට යැවුනා වගේ.

      මම එලියට යනකොට නංගි පුටුවක නැගලා වෙසක් කුඩු එල්ලනවා. උස නැති නිසා ඇගිලි වලිනුත් ඉස්සිලා. මට දුක හිතුනා.

      මම නංගිට බහින්න කියලා වෙසක් කුඩු ටික ගේ වටේ එල්ලුවා. ඒ අතරේ නංගි බල්බ් වැල් දෙක තුනකුත් ගෙනාව. මම ඒවත් ගස් වලට දැම්මා. නංගිගේ මුනේ කලින් තිබ්බ තරහා පෙනුම නැති වෙලා ගිහින් මුනේ හිනාවක් ඇදිලා තිබ්බා.

      මම ඇයි කියලා ඇහුවත් එයා නිකන් කිව්වා. අද උදේ ඉදං හවස් වෙනකන්ම නංගි මාත් එක්ක වචනයක් වත් කතා කරේ නැහැ. හැබැයි ඇස් දෙක නිතරම මගේ දිහාවට කරකවන එකනම් නැවතුනේ නෑ.ඒ බැල්මට මම ගොඩක් ආස කරා.

      මාස ගානක් නංගිව එපා වෙලා ඉද්දි අද එක සැරේටම මට මෙහෙම උනේ කොහොමද කියලා මට හිතා ගන්න බැරි උනා.

      ඔහොම ඉද්දි අද හවස ඔක්කොම පන්සල් යන්න තීරණය කළා.අපි හවස 4 විතර වෙද්දී සුදු ඇදගෙන ලැස්ති උනා.

      ඔය අතරේ නංගි මට පන්සලට ගෙනියන්න මල් කඩන්න එන්න කිව්වා. මමත් කිසි දෙයක් නොකියම නංගි පස්සේ ගියා. වයිෆ්ටත් එන්න කියන්න හිතුනත් කිව්වේ නැත්තේ ඇයි කියලා මගේ හිත තමා දන්නේ.

      මල් කඩන්න තියෙන්නේ තියෙන්නේ ලොකු කැළණි තිස්ස ගහකින්. මේක තියෙන්නේ අපේ ගෙට උඩින් අපි දෙන්නම ගේ වටෙන් එතනට ගියා. නංගි පන්සල් යන්න ඇදලා හිටියේ දිග සුදු සායකුයි ටි ෂර්ට් එකකුයි. නංගි මෙහෙම වළලු කර ගාවට දිග සායක් ඇදලා ඉන්නවා දැක්ක පලවෙනි වතාව. දිගට ඇන්දම අමුතුම අහිංසක ලස්සනක් තිබ්බේ.

      මම කැළණි තිස්ස ගහේ රදවලා තිබ්බ කෙක්ක අරං මල් අතු එකක් දෙකක් කඩන්න ගත්තා.

      "ඔයා දිගට ඇන්දම ලස්සනයි." මට කොහේ තිබ්බ එකක් කියවුනාද මංදා.

      "ඇයි වෙනදට මම කැතද?"

      "නැහැ මම හිතුන දේ කිව්වේ."

      "මතකනේ ඔයාට මම ගැන අයිතියක් නැහැ කිව්වා. ඒ නිසා ඔයා ඒවා ගැන වද වෙන්න එපා අයියේ." නංගි සංසුන්ව ඒ ටික කිව්වත් මගේ පපුවට පිහියෙන් අනිනවා වගේ දැනුනේ.

      Delete
    6. දැන් මාස ගානක ඉදලා මගේ ඇගේ එල්ලෙන්න හදලා මම පොඩ්ඩක් අනුකම්පා කරාම මට මෙහෙම කරනවා. ගෑනු නම් හරි පුදුමා කාරයි.

      එතනින් පස්සේ අපි කතාවක් නැතුවම මල් ටික කඩාගෙන ගෙදරට ගියා.

      පන්සලට යන්න උනේ මාමන්ඩිගේ වැන් එකේ.ඉස්සරහා මාමන්ඩි නැන්දමයි. පස්සේ ඉස්සරහම සිට් එකේ මායි නංගියි වයිෆුයි. තව අපිත් එක්ක යන්න ගෙවල් ලග 4 දෙනෙකුත් ආවා.

      සිට එකේ ජනේලේ පැත්තේ නංගි මැද මම මට එහා පැත්තේ වයිෆ්.

      අද මේක ලියාගන්න බැහැ ඉතිරි ටික හෙට ලියල දාන්නම්.මම දැන් ගෙදර යනවා.

      මෙතනින් පස්සේ ටික මම ලියන්නේ 15 වෙනිදා උදේ.

      වැන් එකට නැග්ග වෙලේ ඉදං නංගි මගේ ඇගට බර වෙලා හිටියේ. ටිකක් දුර යනකොට නංගි මගේ අත අතගාන්න ගත්තා. එයා හිටියේ අත් දෙක බැදගෙන. එහෙන් හිමට මගේ අත අල්ල අල්ල ආවේ.

      මම එහාට උනෙත් නැහැ නවත්තන්න හැදුවෙත් නැහැ එහෙමම පන්සලට යනකන්ම ආවා.පන්සලේදී අපි මල් පහන් එහෙම පුජා කරා. ටික වෙලාවකින් මගේ ෆෝන් එකට ටෙක්ස්ට් එකක් ආවා. නංගි මට කාර් පාරක් එක ලගට එන්න කියලා. මේ වෙලේ වයිෆුයි දෙමව්පියෝයි මළුවේ ඉදගෙන වන්දනා කරනවා.

      මම පඩිපෙල් ටික බැහැගෙන වෑන් එක ලගට ගියා. නංගි වෑන් එක පිටිපස්සේ. මමත් ඒ පැත්තට ගියා.

      " ඇයි එන්න කිව්වේ?" මම ඇහුවා.

      නංගිගේ ඇස් ගිනි ගන්න බව මට පෙනුනා. මට හිතන්න වත් වෙලාවල් ඉතිරි නොකර නංගි මගේ පැත්තට ඇවිත් බෙල්ල වටේ අත් දෙක යවලා මගේ තොල් වලට කිස් කරන්න ගත්තා.

      බෙල්ලේ එල්ලුන පාර මාව පිටි පස්සට තල්ලු වෙලා වෑන් එකට තද උනා. එයගේ තොල් පිස්සුවෙන් වගේ මගේ මූණ පුරා දිව්ව.මම නංගිව කිටිකිටියේ බදා ගත්තා.අපේ තොල් එකට ඇලුනා.නංගිගේ දිව මගේ දිවේ පැටලිලා වෙලෙන්න ගත්තා.කොච්චර වෙලාවකටද පස්සේ දන්නේ නෑ මම නංගිගේ තොල් වලින් ගලවිලා හුස්මක් ගත්තා.

      මම නංගිගේ ඇස් දෙකට එබුන.ඒ ඇස් වල ආදරෙත් ආසවත් උතුරල ගැලුවා.මම නංගිගේගේ කම්මුයි තොලුලුයි ඇඟිලිතුඩු වලින් පිරිමැද්දා.

      නංගි මාව ආයේ කිස් කරන්න යද්දී දැන් යමු නේද කියලා මම නැවැත්තුවා.

      නංගි දැම්ම බැහැ කියලා මගේ පපුවට හේත්තු උනා. අපි දෙන්නගේම පපුව ඩිග් ඩිග් ගානවා. වටේම රහයියෝන්ගේ සද්දේ. අපේ තනියට හිටියේ හද එලිය විතරයි.

      "දැන් යමු.අක්කාවත් අපිව හොයන් එයි." මම විනාඩි 5කට විතර පස්සේ කිව්වා.

      "ඉතින් ආපු දෙන්"

      "ඔයත් එක්ක ඉදලා මටත් පිස්සු හැදෙනවා." මම කිව්වා.

      “අයියා.ඇත්තටම මම ඔයාව පිස්සු කරලද ?.මම කරන්නේ වැරැද්දක් ද ?” නංගි ෆුල් සීරියස් උනා.

      "වැරදි වෙන්න ඇති. ඒත් මේ පිස්සුවට මම ආසයි.ඒක නිසා ඒකේ හරි වැරද්ද මම හිතන්නේ නෑ.” මම කිව්වා

      ඔහොමම තුරුළු වෙලා අපි වචනයක් වත් කතා නොකර තව ටික වෙලාවක් හිටිය.

      "අපි කොහේ හරි ඇතකට ගිහින් ජිවත් වෙමු" නංගි කිව්වා.

      "මම දන්නේ නැහැ නංගි. මට ඕවා කියන්න එපා."

      එතකොටම වගේ මගේ ෆෝන් එකට වයිෆ්ගෙන් කෝල් එකක් ආවා. පහලට ඇවිත් දැන් පැය බාගයක් වගේ වෙලා. අකමැත්තෙන් උනත් අපි දෙන්නා තුරුලෙන් අයින් වෙලා පන්සල උඩට ගියා.

      "කොහෙද හිටියේ." වයිෆ් අපි දෙන්නව දැක්ක ගමන් ඇහුව.වයිෆ් හිටියේ ටිකක් මුණ ඇඹුල් කරගන.

      "බුදු ගේ චිත්‍ර බල බල හිටියා," පන්සල ඇතුලේ බොරු කියන්නත් උනා මට.

      නංගිගේ මුණ රතු වෙලා දිගටම බිම බලාගෙන හිටියේ, වයිෆ්ටත් තේරුනාද මන්දා වෙනස.

      අපි රැ 8ට විතර පන්සලෙන් ආවා. එද්දී මම වෑන් එකේ පස්සේ සිට් එකට ගියේ නංගිගේවත් වයිෆ්ගේවත් ඇස් දිහා බලන්න මට හයියක් තිබ්බේ නැති නිසා. පොසොන් පෝය දවසක මම මෙහෙම දෙයක් කරපු එක ගැන ලැජ්ජාවක් එන්න පටන් ගත්තා.

      ගෙදර ආපු ගමන් මම ඇග හෝදගෙන බයික් එකේ යාලුක්ගේ ගෙදර යනවා කියලා බොරුවක් කියලා ආව. මුල් කොටස ලිව්වේ පාර අයිනේ බයික් එක නවත්තන්.

      රැ 11ට විතර නංගිගෙන් ටෙක්ස්ට් එකක් ආවා. i love you අයියා කියලා. මම reply කරන්න ගියේ නැහැ. මම ආයෙත් ගෙදර යද්දී 12යි.

      මට ඊයේ රැ පුරාම නින්දක් නැහැ. මට හිතෙන්නේ මම කැවුම කෑවේ නැති උනාට එදා තේ එකට නංගි මොනා හරි දාලා දීලා. මොකද මේ දවස් දෙකේ මම වයිෆ්ගෙන් පුදුම විදිහට ඈත් වෙලා නංගිට ලං උනේ. මම හෙට මැණික්හින්නේ යන්න ඉන්නේ යාලුවෙක් එක්ක මේක ගැන බලන්න. මොකද මට වයිෆ්ට අසාදාරනයක් කරන්න බැහැ.

      මට උදෙත් ඔලුව අවුල් වගේ.

      Delete
  5. අමිතාබ් භච්චන් ශාරුක් ඛාන්ගේ උරහිස් අල්ලලා
    “නහී බේටා නහී“ කියලා කිව්වා.
    ඒකේ අර්ථය වෛරයෙන් වෛරය නොසන්සිඳේ.

    ඒ නිසා දැන් ඔය ජන අරගලේ අකුගත්තනම් හොඳයි.

    ReplyDelete
  6. "When government fears the people, there is liberty. When the people fear the government, there is tyranny."

    “People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.”

    ReplyDelete
  7. දැන් පක්සියා ඉන්නවා, හුඹහෙන් ඇදලා ගත්ත තලගොයා වගේ. ලස්සන නේස් නෝන කෙනෙක් ඇවිත් ඔක්සිජන් බටයක් නහයට දාලා, ප්‍රෙෂර්, ලේ වල ඔක්සිජන් ලෙවල් දෙපාරක් බැලුවා. ඩොකෙක් ඇවිත් කිව්වා, බොට දැන් නින්ද යයි, ඇහැරෙන කොට ගේම ඉවරයි කියලා. තව ඩොකෙකුත් ඇවිත්, නේස් නෝනෙත් එක්ක බස්සව පැත්ත පෙරලුවා. කියන්න ලැජ්ජයි මහත්වරුනි, බකුසු පස්ස එලියෙ. පලවෙනි ඩොකා මොනවද විදිනව විතරයි මතක.

    ReplyDelete
  8. රට ඉඳගෙන අපි කරගත්තු මහලොකු දෙයක් නෑ... ලිඳට වැටුන එකා ලිං කටෙන්ම ගොඩඑන්න ඕනෙ කියල හිත හිත ලිඳ තුලම වයසට යනව මිසක්.... ලැබෙන විදිහකට ලංකාවෙ රස්සාවක් කරගෙන ජීවිතේ විඳින කෙනෙක් තරමට‍වත් අපි ජීවිතේ වින්දද? එක දිගටම විඳවනව මිසක්... දුක් විඳින්න තියෙන දේ නැතිකරගෙන මෙහෙ එන්න එපා කිව්වම හිතනව අකමැත්තට කියනව කියල.... දැනටත් මගේ යාළුවො ගොඩ දෙනක් විස්තර අහනකොට මම කියන්නේ "මෙහෙ තත්වය හොඳ නෑ... ඉතින් වියදම් කරලා ඇවිල්ලා රස්සාවක් නැති උනොත් මොකද කරන්නේ ??" කියන එකයි. ඒත් සමහරු හිතනවා ඇති මම ඉරිසියාවට එහෙම කියනවා ඇති කියලා.... කෙනෙක් වෙන රටක ඉන්න කෙනෙක්ගෙන් විස්තර අහන්නේ ඒ රටේ ඇත්ත තත්වය දැන ගන්න... ඉතින් ඒ ගැන නිවැරදි විස්තරයක් නොදී බොරුවට වරෙන් කියන්නේ කොහොමද ? එහෙම කියලා ලංකාවේ රස්සාව දාලා ඇවිල්ලා මෙහෙ රස්සාවක් නැති උනොත් මොකද කරන්නේ ?

    ReplyDelete
  9. @ ඇනෝ 1,

    මම කැමති රටක ජීවත්වීම මගේ අයිතිවාසිකමකි. මා මෙහි කොමෙන්ට් කිරීම මාතලන්ට ප්‍රශ්ණයක් නැත්නම් එය උඹ ප්‍රශ්ණයක් කරගත යුතු නැත. නමුත් දිගින් දිගටම මට පහර ගසන උඹේ කොමෙන්ට් වලින් පෙනෙන්නේ උඹ තමන්ට නොලැබුණු අවස්තාවක් නිසා දැඩි ලෙස ද්වේශයකින් සහ ඉරිසියාවකින් පෙලෙන බවකි. එය මානසික ප්‍රශ්නයක් වන අතර ඒ වෙනුවෙන් මා හට කල හැකි යමක් නොවන බව කනගාටුවෙන් හෝ කිව යුතුය.

    ReplyDelete
    Replies
    1. උඹ තමන්ට නොලැබුණු අවස්තාවක් නිසා......අනේ පද්දෝ උඹහිතාගෙන් ඉන්නේ එහෙමද උඹලා වගේ ලංකාව දාලා ගිය නාකි පඩ ටෝක් ලංකාවේ ඉන්න එවුනට වැදගත් නැ උම හිතාගෙන ඉන්නේ අපිට ඔය අවස්තාව ලැබුනේ නෑ කියලද ...පුක ...තමයි

      ඔසී රටේ සෙකන් කලස් සිටිසන් කමක් තියන උඹ මොන ප්‍රන්තේද ඉන්න හවස් 9.00 පස්සේ කන්ට්‍රි පබ් එකකට ගිහිල්ලා සෙට්ව්ලා බලපන් කොහොමද ඔසියෝ උඹලාට කතා කරන්නේ කියලා. ෆකින් ඔසම් බාසාවෙන් දෙයි ඉයර් ප්ලග් හොයා ගෙන කනේ ගහගන්න

      කොමෙන්ට් කිරීම මාතලන්ට ප්‍රශ්ණයක් නැත්තේ [පොෆ්යිල් නැති එවුනට අනෝ ඇරලා තියෙන්නේ] උගේ තියන මහත්මා ගුණයට පිටකොටුවේ ගුණසිංහ පුරේ ඉන්න රාජකීය පොරවල් එහෙම තමයි

      Delete
    2. ..ඔව් ඔව් ඔය ඉන්න තැනකින් පැය 24 ම ඇරලා තියන මෙඩිකෙයාර් කාඩ් එකත් එක්ක බල්ක් බිලින් කරන තැනකට ගිහිල්ලා බෙහෙත් ගනින්. ඔසී දොස්තර කෙනෙකුගෙන් එතකොට ඔය කියන ලංකාව උන්ගැන තියන ද්වේශයකින් සහ ඉරිසියාවකින් පෙලෙන මානසික ප්‍රශ්නය හරියයි.

      ඔය රටෙ ඉතින් දෙවි පිහිටයි කියලා කිව්වට ඔය රට දෙයියෝ නැනේ... ඉනවානම් ඉතින් උඹලා එකක ගිය එවුන් මිසක්, දෙය්යොත් මෙරට දාල යන්නේ නෑ මොකද ලංකාවේ තරම් දෙයියෝ අදහන එවුන් ඔහේ නැති නිසා

      Delete

    3. ඔස්ට්‍රේලියාවේ රස්සා නෑ, ඔස්ට්‍රේලියාවේ එන්න එපා. ඔසී ඉන්න අපිටත් දැන් වැලේ වැල් නෑ _කෝ, මෙහෙ ආවොත් තලනවා ඇට !!!

      ප.ලි. - ඇට කිව්වේ මී ඇට. බෙහෙතට ගන්නවනේ...

      Delete
    4. ///ඔස්ට්‍රේලියාවේ රස්සා නෑ, ඔස්ට්‍රේලියාවේ එන්න එපා... එපා... එපා. .....///

      ටෞකන්න.. කවුද ඩො එහෙම කියන්නේ. තට්ටෙයි පුකයි තියනවනම් ඕනෑතරම් {බ්ලෝ} ජොබ් තියනවා පැරමටාවල. (Parramatta). අපි නොදන්නා ජොබ් අපිට නොදෙන ජොබ්.

      Note: Parramatta is a western district of Sydney, a multicultural city in its own right within the Sydney Metropolitan Area.

      Delete
    5. අනේ පකයෝ, අපිට ලංකාවට එන්න තොගේ පර්මිට් ඕන නැහැ. අපිට ඕන රටක යන්න අපට නිදහස තිබෙනවා. ඔසී පාස්පෝර්ට් එකෙන් වීසා නැතුව ( ) ලෝකයේ රටවල් බොහෝ ගණනකට යන්න පුළුවනි.

      Delete
    6. රෂිනි සූරියආරච්චි‍ගේ හුත්ත රෝස පාට ඇති නේද

      Delete
    7. මේකයි වැඩේ, ඉකොනෝමැට්ටා හරිම ආසයි රසික සූරියආරච්චිගේ ලොකු දුව රෂිනි සූරියආරච්චිට. රෂිනි ඇඳන් හිටපු පෑන්ටි එකක් සුවඳ බලලා අතේ ගහන්න තිබ්බ‍ා නං මිනිහට ආයේ වෙන මොකවත් නැහැ. ඒ නිසා මිනිහා රසික සූරියආරච්චිට පුක උනත් දෙන්න ලැස්ති. ඉකොනෝමැට්ටාට ඕනි කොහොම හරි රසිකලා ගෙදර නයිටක්‌ ගහන්න. අන්න ඒ නිසයි මිනිහා හැම වෙලේම රසිකගේ හිත හොදින් තියාගන්න රසික කියන කරන හැම දේම හරියි කියන්නේ.

      කොහොම උනාත් රෂිනි සූරියආරච්චිගේ හුත්තේ රස සුවඳ බලන්න නං අපිත් ආසයි. මතක් වෙද්දීත් පයියා නගිනවා පැලෙන්න...

      Delete

කැඩපත් පවුර.....

මොනව හරි කුරුටු ගාලා යන්න