.

.

Jul 2, 2022

ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදී ක්‍රමය රැක ගැන්ම අප සැමගේ වගකීමය.

 


ඝෝඨා යනු රාජ්‍ය පාලනය ගැන මෙලෝ අලබෝලයක් නොදන්නා පාලකයකු වන බව ඔප්පු කළේ බලයට පත්වීමටත් පෙර කුප්‍රකට මාධ්‍ය සාකච්ඡාවේදීය.

එහෙත් අප ඔහුට රෙදි නැතිව කඩේ ගියේ, මහින්දගේ පාලන කාලයේ පැවති සංවර්ධන ක්‍රියාදාමයන් ඔහුගේ පාලනය යටතේ හොරකම හා දූෂණයෙන් තොරව සිඳු වේයැයි යන උපකල්පනයෙන්මය.

එවකට පැවති යහපාලන පිස්සන්ගේ, එදා වේල කා ආතල් එකේ සිටීමේ, ක්‍රෙඩිට් කාඩ් ආර්ථික ප්‍රතිපත්තිය වෙනුවට, පෙර පැවති කළු සල්ලි ආර්ථිකය නැවත ස්ථාපිත වෙතැයි යන පූර්ව නිගමනයෙන්‍ය.

එහෙත් සිඳු වූයේ ඊට හාත්පසින්ම වෙනස්, සිරිමා තියරිය ක්‍රියාත්මක කරන්නට යෑමය. සම 🐄🐄🐄 මෙයින් උද්දාමයට පත්ව, ලෝකෙන් උතුම් රටේ ෆැන්ටසියක් තුල සැරිසැරූවද, අප මෙයට විරුද්ධ වූයේ, එම ක්‍රමයෙන් දියුණු වූ රටක් අප දන්නා ලෝකයේ තිබුනේ නැති නිසාය. අර ෆැන්ටසියේ ජීවත් වූ උන්ට සිඳු වූයේ, අප කියූ පෝලිම් වල දින ගනන් සිහිණ දකින්නටය.

කෙසේ හෝ ඝෝඨා ගෙදර යා යුතු බව මේ රටේ ජනතාවගෙන් 97% කියනා බව සමීක්ෂණයකින්ද ඔප්පු වී අවසානය. අපද කියන්නේ ඔහු දේශපාලනයෙන්ම ඉවත් විය යුතු බවය. ඔහු පමණක් නොව මෙතෙක් ජනපති අගමැති මැති ඇමතිකම් කල සියල්ලෝම දේශපාලනයෙන් සමුගත යුතුය.

එහෙත් එය සිඳුවිය යුත්තේ රටේ පවතින ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදී ව්‍යවස්ථාවට අනුකූල ජනමත විමසුමකින් හෙවත් සර්ව ජන චන්ද බලයෙන් පවත්වන මැතිවරණයකින් මිස, ජනතා ප්‍රසාදයක් නොමැති එක එක කණ්ඩායම්වල ප්‍රචන්ඩ හා මැර බලයෙන් නොවේ.

ජනතා චන්දයෙන් කිසි දිනක බලය ලබාගත නොහැකි පිරිස් පාර්ලිමේන්තුවෙන් පිට බලයක් පිහිටුවීමට ගොස් බලය ලබා ගත්තද, ජනතාවට කන්නට සිඳුවන්නේ, මීට එහා පරිප්පුවක් බව හැඟීම් වලට වහල් වූ මල පැන සිටින මරිමෝඩ ජනතාව අවබෝධ කරගත යුතුමය. 

මේ අර්බුධයට ආන්ඩුව හා ඝෝඨා සම්පූර්ණයෙන්ම වගකිව යුතු වූවද, මුළු ලෝකයම ආර්ථික අර්බුධයකින් වෙලාගෙන ඇති බවත් අප අවබෝධ කර ගත යුතුය. ඒ නිසා බොරුවට බලය ඉල්ලන හාතයි බූරුවන් කරන්නේ පට්ට රංඟනයක් බවත්, මේ මොහොතේ බලය ලබා ගැන්මට ඔවුන්ට කිසිඳු අවශ්‍යතාවයක් නොමැති බවත්, උන්ට අභියෝගය බාර දුන් මොහොතේ එය ප්‍රතික්ෂේප කළ බවත්, දැන් ගහන්නේ අරකොන බයිලාම බවත් සිහි තබා ගත යුතුය. 

උන් කරන්නේ බොරදියේ මාළු බෑමක් පමණි. ඒ නිසා ජනතාව කළ යුත්තේ අර පැනගිය වැඩ බැරි මුස්පේන්තුවන්ගේ මුසා බස් වලට නොරැවටි අභියෝගය බාරගත් උන්ට අවස්ථාවක් දී සුළු කාළයක් බලා සිටීම මිස, තුවාලය තව තවත් පෑරීම නොවේ. තුවාලය කැසීම ආතල් එකක් වූවද, එයින් තුවාලය සුව වන්නේ නැත.

විප්ලව නැමැති මැර බලයෙන් බලය ලබා ගත් රටවල් වල සිඳු වූයේ, මිලේච්ඡ සමූහ මිනිස් ඝාතන හා ආර්ථික වශයෙන් වල පල්ලටම ගොස් දීර්ඝ කාලීන අර්බුධයන්ට ලක්ව ලෝකයෙන් වෙන් වී හුදකලා වීම පමණමය.

එහෙත් කරුමය කියන්නේ, ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදය රැක ගැන්මේ එක් කුළුනක් වන අධිකරණයේ නියෝජිතයන්ද නිල ඇඳුමෙන්ම මේ අමන ක්‍රියාවන් සඳහා, ඊට එක් වී සිටීමය.

උන් කරමින් සිටින්නේ, රටේ ආරක්ෂ අංශයන් නිර්වින්දනය කරමින්, ඔවුන්ට එරෙහිව තම ආධිපත්‍ය ප්‍රදර්ශනය කිරීමය. එහෙත් මේ අම්බරුවන් වටහා ගත යුත්තේ, ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදී පාලනයක උන් භුක්ති විඳිනා මේ නිදහස, පාර්ලිමේන්තුවෙන් පිට පිහිටුවන බලයක් තුල අහිමි වනවා පමණක් නොව, එම පාලනයේ ගොඳුරු බවටද පත් වන්නට සිඳු වන බවය.

දැන් කළ යුත්තේ පක්ෂ විපක්ෂ බේදයෙන් තොරව ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදයට ගරු කරනා පිරිස් එම ක්‍රමය රැක ගැන්මට එකමුතුව ක්‍රියා කිරීමය. නැත්නම් උන්ටත් කිසි දිනෙක මේ රටේ බලය ලබා ගැනීම සිහිණයාක්ම වන්නේය.

රන්ජන් විජේරත්න නම් පුද්ගලයෙක් මේ රටේ ජීවත් වූ වග පාර්ලිමේන්තුවේ සිටිනා අම්බරුවන් සියල්ලෝම දැනගත යුතුය. ඔහු නොසිටින්නට අද අපටත් ජීවත් වන්නට සිඳු වන්නේ කියුබාව වාගේ රටකය. වැනිසියුලාව වාගේ රටකය.


ඒ වගත් මෙසේය...

.

.

©® මාතලන් යකා

44 comments:

  1. බලු පුට්ටු හරියට මේ දවස් වල

    රැට නිදාගන්නත් නැ:angry: මේ බලු රැල හින්ද බන් මුන් පුට්ටු දාලා මරාගන්නවා:growl:
    අඩෝ කොහොමද බන් දන්නා එකෙක් පැහැදිලි කරපංකෝ උන් එකට ගලව ගන්න බැරිව ඇලවෙන හැටි??????:oo:විද්‍යාත්මක සංසිද්දිය මොකද්ද
    ඇයි මිනිස්සු සෙස් කරද්දී ඇලෙන්නේ නැත්තේ

    ReplyDelete
    Replies
    1. ballage eka kelaware bolayak wage ekak thiyenawa.

      u athulata dagattata passe eka lokuwela lock wenawa. galawenne badu giyata passe.

      nathnam un porakana hatiyata ekektawath athule yawanna wenne na.

      Dogs get stuck together as the final step in their mating process. It's something that nearly all canines do, including wolves and foxes. During intercourse, a part of the male dog's penis called the bulbis glandis swells and prevents him from pulling out. Essentially, the pair are locked together until the swelling subsides.

      Delete
    2. වැලි කියුබ් භාගෙකට තාච්චි කීයද?

      වැලි කියුබ් භාගයක් ඕඩර් කලා පේව්මන්ට් එක හදන්න. ඊයෙ ඕඩර් කලේ අද ගේනවා කිව්වෙ. ඒ එක්කම ඉස්සරහ ගෙදර අකල් ඇවිල්ලා එයාටත් එක්කම කියුබ් එකක්ම ඕඩර් කරන්න කිව්වා. භාගයක් එයා ගන්න. දැන් භාගයක් ගෙනියන්න විල්බැරෝ කීයක් ගෙනියන්න වෙයිද අහනවා. වීල්බැරෝ කීයක් සෙට් වෙයිද බන් භාගෙකට? නැත්තන් තාච්චි කීයක් වගේද?

      Delete
    3. තමාට අවශ්‍ය ඉන්ධන සපයා ගැනීම පවා ගැටලුවක් පවතින අවස්ථාවක ජනතා විමුක්ති පෙරමුණේ නායක අනුර කුමාර දිසානායක මහතා රට වටේ පවත්වන විරෝධතා සඳහා එක්වෙමින් තිබෙන බව විදුලි බල හා බලශක්ති අමාත්‍ය කාංචන විජේසේකර මහතා පවසයි.

      "ඉදිරියේදී ඉන්ධන පරිභෝජනය සීමා කරන්නන වෙනවා. දින 10කින් සිපෙට්කෝ ඉන්ධනහල්වලට ඉන්ධන නිකුත් කළේ නෑ. අනුර කුමාර දිසානායක මහතා පෝලිම්වල ඉන්නවා දැක්කෙත් නෑ. ඒ් වුණාට කුරුණෑගල, මාතර, අනුරාධපුරයේ තිබුණ විරෝධතාවලට යන්න එතුමට තෙල් තියෙන්නේ කොහොමද?" යැයි ඔහු පැවැසීය.

      Delete
    4. අනේ මචංලා මට බනින්න එපා. මැරෙන්න හිතිලා තියෙන්නෙ මචංලා. 😭



      මම උපන් ගම ගාල්ලෙ. වයස 29 යි. අම්මලා තාත්තලා හිටියට අපිව හැදුවෙ නෑ හරියට, අපිට හරියට යුතුකම් ඉටු කලේ නෑ. මම දෙපාරක් ඒලෙවල් ෆේල්. පස්සේ තාත්තගෙ තේ වතු, කෙහෙල් වතු, කෙත්වතු බලාගෙන ඉද්දි මගේ තියෙන මූසලකමට ඒව ටිකත් පාලුවට ගියා. පස්සේ ආයේ තුන්වෙනි පාරට ඒලෙවල් කරන්න කියලා අවුරුදු තුනක ඉඳන් ලෑස්ති වෙලා ලියන්න යද්දි මගේ කකුලේ නහර හීනි වෙලා දණිස් පණ නැති වෙන ලෙඩේ ආවා. ඊගාව අවුරුද්දේ ලියන්න ලෑස්ති වෙද්දි පපුව ගැහිලා ක්ලන්තේ දාන්න ගත්තා. එතන ඉඳන් හැමෝම.මට ෆේල් පොන්නයා කියලා කියන්න ගත්තා. ☹️





      කොහොම හරි ජීවිතේ ජයගන්න කියලා හිතන් තාත්තගේ කමිස සාක්කුවේ තිබුණු එකම රුපියල් සීයත් අරන් බස් එකේ නැගලා කොලඹ ආවම ඒකේ එද්දි මගදි දැන අදුන ගත්තු හමුදාවෙ වැඩ කරන අයියා කෙනෙක් මාව අඳුනන තැනක් සෙට් කරන්නම් කියලා ගිහින් මාව සතියක් තිස්සේ පාවිච්චි කලා. ඒ ටිකේ මම කක්කා කලේ, පුටුවේ වාඩි උනේ පුදුම අමාරුවෙන්.🤢



      ඌ කෑම ගේන්න යන වෙලේක එතනින් පැනලා ගිහින් රාජගිරියේ මගේ අක්කලාගේ ගෙදර ගිහින් නතර උනේ ආයෙත් ජීවිතේ අලුතින් පටන් අරන් ඒලෙවල් කරන්න.මොක්ද මගේ කෙල්ල කැම්පස් එකේ. ඒ නිසා මට මාර හීනමානයක් දැනෙනවා. මම කැම්පස් නොගියොත් තව ටික කාලෙකින් මගේ පුකට පයින් ගහලා හොඳ තැනකින් කසාදයක් කරගන්නවා. දාලා යන්න බැරි වෙන්න පෙට්ටිය කඩන්න හිතන් තුන් පාරක් රූම් ගියා. එක පාරක් කෙල්ල සෙරෙප්පුව ගලවද්දිම කලිසම තෙත් උනා. දෙවනි පාර දාඩිය දාලා දණිස් පන නැතිව ගිය කකුලේ නහර හීන් වෙලා. තුන් වෙනි පාර පයිය නග්ග ගන්න බැරි උනා. 😭



      මේ පාර කොහොම හරි උසස් පෙළ ලියනවා කියලා ඉද්දි ගෙදර මහ එකා කූරියා ගැහැව්වා. මම පුදුම ෆේල් කාලකණ්නියෙක් මචං ලා. දැන් මම ඉන්නෙ අක්කලගේ ගෙදර. එපාම කරපු දේ මගෙ මස්සිනා කාරයා අක්කට මෙන්සස් දවස් වලටයි , ඌට හිතුනු වෙලේටයි අක්කට හොරෙන් ඇවිත් මගෙ ඇඟට ගොඩ වෙනවා. ඊට පස්සෙ දවස් 3 ක් යනකන් කක්කා කරන්නෙත් හරිම අමාරුවෙන්. මම දැන් ගොඩක් කෙට්ටු වෙලා මචංලා, ඇඟ වැහැරිලා ගිහිල්ලා, කෙලින් හිටගන්න බෑ දණිස් පණ නැති වෙනවා.



      ඊයේ රෑත් පැයක් විතර ඕකම කලා. දැන් ඉන්න බෑ මචංලා. මාරම කැක්කුමකින් ඉන්නෙ උණ ගැනිලා, කකුලේ නහර හීන් වෙලා වගේ. කෙලින් හිටගන්න පණ නෑ. අද උදේ කක්කා කරද්දි මම කෑගහලා ඇඬුවා මචංලා උහුලන්න බැරිම නිසා.



      මම නම් පුදුම කාලක්ණ්නියෙක්. ෆේල් පොන්නයෙක්. හිත හදා ගන්න කියලා මේකට ආවම මේකේ ඉන්න @spunkyisii @Hydra @negombokollo @Sen-lu @rukshan0000 @siri_ayya @thinking_guy @Glitch කියන වේසිගේ පුතාලා ටික කෝචොක් කරනවා ෆේල් පොන්නයා කිය කිය.



      අනේ මට මැරෙන්න හිතිලා තියෙන්නෙ මචංලා මගේ වයසේ වෙන උන් මේ වෙද්දි ගෙවල් හදලා, වාහන අරන්, කසාද බැඳලා, දරු සුරතල් බලනවා මම තවම ඒලෙවල් කරනවා. මට උන් ගැන පුදුම ඉරිසියාවක් එන්නෙ. මැරෙන්න හිතිලා තියෙන්නෙ දැන්. 😭

      Delete
    5. Alovera කෝමාරිකා කෑල්ලක් අරගෙන කටු රැහැල දාලා හීන් පැත්ත පිටිපස්සෙන් ඇතුලටම ඔබන්න.

      Delete
    6. දැන් ඔය පඩ කියන්නේ සාමාන්‍යයෙන් ඈනුමක්, කිඹුහුමක්, කැස්සක් යනවා වගේ ස්වාභාවික සිදුවීමක් නේ. ඒ වුනාට වැඩේ වෙන්නේ කටෙන් නෙමේ. ඒ පළමුවෙනි වරද!

      Delete
    7. දවසක් සති අන්තයේ දවාලක, අපේ තාත්තා කාලා පොඩ්ඩක් සාලේ සිළුමිණ පත්තරෙ බල බල ඉන්න කොට පොඩි පහේ පඩයක් ගිහිල්ලා තියෙනවා, තරමක සද්දෙකුත් එක්ක.

      එතන අපේ ඇන්ටි පාඩම් කර කර ඉන්නවා, තාත්තා දැක්කද, නොදැක්කද මන්දා? හැබැයි අපේ නැන්දට ඇහිල තියෙන්නේ පඩයක් යන සද්දෙයි, ඊට පස්සේ අපේ තාත්තා මෙන්න මෙහෙම කියනවා විතරයි.

      "හප්පා, හරිම සනීපයි...!!!"

      "එදා ඉඳලා අපේ පවුල්වල අය අතර පඩ සම්බන්ධව කතාබහේ දී මෙන්න මේ වගේ කෑලි තමයි තිබිල තියෙන්නේ."

      "හරි ගඳක් එනවා, කාට හරි සනීපයක් දැනුනද?"

      "අනේ මේ සනීප විඳ ගන්නවා නං පොඩ්ඩක් එලියට ගිහින් සනීප විඳ ගන්න කෝ!"

      Delete
    8. මාතර ගගේ ඉන්නා
      කිඹුලිගේ පැටියා
      වල්ල සුදුයි
      බෙල්ලේ ගෝමර කැරියා

      යන එන ඔරු පාරු නවතාගෙන
      ඌ කැරියා
      අම්මට හු** මාතර කිඹුලිගේ පැටියා

      Delete
    9. 1895 බ්‍රිතාන්‍ය රාජකීය විද්‍යා සංගමයේ සභාපති වරයා වූ ඉංග්‍රිසි ජාතික ෞතික විද්‍යාඥ සහ ගණිතඥ lord විලියම් thomson කෙල්වින් මෙසේ කියා ඇත්තේ ය.



      "වාතයට වඩා බර, කිසිම යන්ත්‍රයකට ගුවනේ ගමන් කරන්නට නොහැක"



      1903 වසරේ ාසල් අධ්‍යාපනය වත් හරියට නිමා නොකළ රයිට් සහෝදරයන් වාතයට වඩා බර යන්ත්‍රයක් ගුවන් ගත කළා පමණක් නොව අඩි 120 ක ගුවන් ගමනක් ද කළහ.

      Delete
  2. ඉකොනෝමැට්ටාගේ පුක්‌ ගැට්ට

    ReplyDelete
  3. පූටාර් එකක් ගත්තා බන්

    58ක් යකෝ.. 😣😣😣 හෙට ගේන්නේ. අද advance කරලා ආවා.

    ReplyDelete
  4. Wifeta tattoo ekak gahanna asailu. Neck eka pathin side ekta wenna samanalayek gahanna htiye. Eth eka Dan LGBT symbol ekak wage neh. Oyalage wifela gahala thiyena tattoos, thawa danagnna tyna wisthara kiyanna balanna

    ReplyDelete
  5. ෆුට්බෝඩ් එකේ උඩ පඩියේ කෙල්ල.
    මම යටි පඩියේ. කෙල්ල කොටට ඇදල.
    කකුලෙ අත වදිනවා. ටිකක් වෙලා යන කොට දැනෙනවා ඕනකමෙන්ම කකුල පළල් කරනවා කියල. අත ටික ටික උඩට යැව්වා. දැන් ජංගියේ අත ගෑවෙනවා. එතනින් එහාටත් යැව්වා. අන්තිමට නංගිගෙ නංගි ඇගිලිවල වදිනවා. කෙල්ලට ගාණක් නෑ.
    බැහැපු ගමන් හොටෙල් එකකට රිංගලා අත හෝදගත්ත සබන් දාලා.
    මොන ජරාවක්ද කව්ද දන්නේ.

    ReplyDelete
  6. රසිකගේ පුක පලමු

    ReplyDelete
  7. අනේ පලයන් බං යන්න. තාමත් නන්දසේන ට කඩේ යන්නේ මොන හු###ටද එහෙනම්. රාජපක්ෂ ලගෙ පොජාතන්තරවාදෙත් හරියට නේද ගෑනිගෙ පතිවෘතාව වගේ. දැන් නිකමට කියහං බලන්න රටේ නිෂ්පාදනය වැඩි කරන්න උඹ මොනවාද කරන්නේ මේ දවස්වල කියලා ජොනියගෙයි අබීතයගෙයි සල්ලි වලට ෆේස්බුක් එකේ කොට කොටා ඉන්නවට වඩා.

    ReplyDelete
    Replies
    1. අස්සලාම් අලීකුම් රාසික් බයියා,

      රාසික් බයියා දන්නවද මෙදා පොටේ ලන්ඩොන් ඇල්බොට් ලපිපියා මාමට නත්තල්ලූ. මොකද මෙදා සැරේ සයිබර් ලෝටස් යායද මොකද්ද බඩකඩිත්තුවක් කොරල ලැබුණු ප්‍රොෆිට් එකෙන් XXX රිසෝට් වෙතින් 50% ක වට්ටමක් සහිතව ලැබුනු ටුවර් එකක් ගොහින් කියලා උග්‍ර මරාවාදී ඒකාබද්ද මලබද්දෙට සට්ටැඹිකම් කොරන දන්ගොතා අන්කල් හොයාගෙන.

      රාසික් බයියා කැමති නැද්ද ලබන සැරේ ලංකාවට ටුවර් එකක් එන්න?

      (අපි දන්නවා රාසික් බයියා ටැබ් එකකින් හරි ඇවිත් මේකේ කොමෙන්ට් බලනවා කියලා. ඒ හින්දා මෙ කොමෙන්ට් එක දැක්කේ නෑ වගේ බොරුවට ඉන්නේ නැතිව රිප්ලයි එකක් දාන්න.)

      ඔබේ පිළිතුර "රාසික්-බයියා@ගූමේල්.කොම්" වෙත ඒවා වටිනා සුරුට්ටු, කැමරා, ලැප්ටොප් සහ තෙල් බේත් දිනා ගන්න. සැනසිලි තෑගී ලෙස ගයිඩ් මෝඩයා ලවා කේන්දරය පරික්ෂා කර දෙනු ලැබේ.

      හැබැයි රාසික් බයියා සහ පවුලේ කට්ටිය ලංකාවට ආවොත් තමුන්ලා මෙහෙ ගතකරන අතරතුරේ ලංඩොන් ඇල්බොට් ලපිපියා මාමිගේ සෙට් එක සිනුවර ඇවිත් රාසික් බයියාගේ ගෙට වැඩේ දෙයි. (මූලාශ්‍ර - ලපිපියා යනු කම්බා හොර දෙටුවෙකි - මරාගේ හේනෙ මාමා දන්ගොතා අන්කල්). ඒ විතරක් යැ රාසික් බයියාගේ කබල් කොම්පීතරේත් උස්සන් යයි. ආයේ අපිට බලන්න බ්ලොග් ලියන්න වෙන එකකුත් නෑ. හපොයි.

      ඒ විතරක් යෑ, ලන්කාවේ කොලුකාරයො නිසා සුදට සුදේ දිලිසෙන තට්ටෙ තියෙන රාසික් බයියාට පුකත් (සැ.යු. පුක යනු කුණුහරුපයක් නොවේ - කතන්දරකාරයා) නැතිව තමයි ලංකාවේ ගතකරලා අපහු සිනුවර එන්න වෙන්නේ. (යනව නම් ගෑනු උදවිය ගෙදර තියලා පුකට ඉන්ෂුවරන්ස් එකකුත් අරගෙන යන්න රාසික් බයියා)

      රාසික් බයියාට අල්ලාහ් දෙවි පිහිටයි. අල්ලා හුවක්බර් !

      .....

      ඉහත පණිවිඩය ඔබ වෙත ගෙන ආවේ ඕස්ට්‍රේලියානු රජයේ අනුග්‍රහයෙනි.

      ඔස්ට්‍රේලියාවේ රස්සා නෑ, ඔස්ට්‍රේලියාවේ එන්න එපා. ඔසී ඉන්න අපිටත් දැන් වැලේ වැල් නෑ _කෝ, මෙහෙ ආවොත් තලනවා ඇට !!!

      ප.ලි. - ඇට කිව්වේ මී ඇට. බෙහෙතට ගන්නවනේ

      Delete
  8. ලබ්බ...ප්‍රබාකරන් හිටියනම් එකක් කියලා හිතෙනවා..එතකොටවත් මුං ගෙවල් වලට වෙලා වෙව්ල වෙව්ල ඉන්නවනේ.. කොහෙද මැදමුලනේ නාකි මයිනා නාකි විසේ ගෙටත් උසේ කියලා නන්දසේනයි ආමිකාරයෝ ටිකයි පෝම් කරලා ඒ අහිංසක මනුස්සයා බල්ලෙක් වගේ මහ පාරේ මරල දැම්ම නේ, මම නම් පිරපාහරන් මගේම සහෝදරයෙක් වගේ මම අදහන චරිතය මළ දවස්වල ඊරියෙක් වගේ ඇඬුවා අයියෝ දෙයියනේ අල්ලාහ් දෙවියන්ට වත් මේක පෙනුනේ නෑනේ දෙයියනේ මැදමුලනේ කාලකන්නි පවුලම මකබෑ උනාදෙන් අල්ලාහු අක්බර්

    - හූරියදේව අච්චියලෑ මොහොමඩ් රාසික් හරිස්දීන් (රසික හරිස්චන්ද්‍ර)

    ReplyDelete
  9. මහින්ද රාජපක්ෂ මැතිතුමාගේ ලංකට්ටෙක.

    ReplyDelete
  10. කැරි වේසිගේ පුතාලා දීපියව් යකෝ අපිට තෙල්

    ReplyDelete
  11. මගේ බාප්පා උන්නා ජපානේ පැනලා හිටියේ අවුරුදු 4ක් . උන්ට සෙක්ස් වලට පුදුම තදියමලු. පොඩි කෙල්ලො ඉස්කෝලේ ඉවර උනාම ස්කට් එක බඩටම උස්සනවලු ඉලගට ට්‍රම්ප් එකේ යනවලු කකුල් පලල් කරන් පැන්ටිය පේන්න . සෙක්ස් ටෝයිස් ශොප් හැම තැනමලු . යකුසා එකෙන් කෑලි පාරේ උස්සන් යනවලු එවට පොලිසිය බහින් නෑලු යකුස එක පට්ට ශක්තිමත් නෙට්වර්ක් එකක් නිසා. කුකුලෝ කියලා තමා කිව්වේ බාප්පා නම්. උන් ගේ කොලු කාරයෝ සෙට් එකක් බාප්පට පුකේ ඇරලා තිබ්බත් එක්ක.

    ReplyDelete
  12. නන්දසේනයා මාස කීපයක් තුළ ගෙදර යාමකට කැමති නම් පමණක් ජනපති නන්දසේන ගෝඨාභය යටතේ අගමැති වෙන්න අනුර සූදානම්..

    ඒ අනුව රටේ ජනපති වන අනුර කුමාර දිසානායක සහෝදරයා ඉන්ධන, ගෑස් ගැටළුව දින කිහිපයකින් විසදන්න පොරොන්දු වේ…
    ඒ අනුව කෙටි කාලයක් සඳහා පිහිටුවන එම පාලනය තුළදී ඉතා කෙටිකලක් තුළ ලංකාවේ මූලික ගැටළු වූ ඉන්ධන, ගෑස්, කිරිපිටි, විදුලිය ආදී සියලු ප්‍රශ්න දින කිහිපයක් තුල ජවිපෙ ජාතික ජන බලවේගයේ විදේශීය සහ දේශීය හිතවාදී කණ්ඩායම් වල මූල්‍ය අනුග්‍රහය ඇතිව ඉතා ඉක්මනින් විසඳා නන්දසේන ගෙදර යැවීමට නම් හැමෝම ජවිපෙ ජාතික ජන බලවේගයේ රැස්වීම සහ උද්ඝෝෂණ ව්‍යාපාර වලට සහය දෙන්න ඕන සාමූහිකව එකතු වෙලා මුලින්

    මේ කතාව බලලා අවශ්‍ය සහයෝගය ලබා දෙන්න

    https://youtu.be/M_DBTdlYofc

    ReplyDelete
  13. මහනුවර කොලබ බස් වැඩද මචන්ලා

    ReplyDelete
  14. මගේ gf ඇග පේන ඇදුම් අදින්න ආසයි

    මට advice එකක් ඕන... මගේ gf ඇග පේන ඇදුම් අදින්න ආසයි. ඒකෙන් එයාට මිදෙන්න advice එකක් දෙන්න පුලුවන්ද...??? මම ලිංගික කුහකයෙක් නෙවේ... මගේ gf අකුසල් රැස් කරගන්නවාට මම කැමති නැහැ... මට ඕනේ එයාව මේ දුක්කිත ස්ත්‍රී ආත්මයෙන් මුදවාගෙන ඊලග ආත්මෙදි වත් පුරුෂ ආත්මයක් ලබනවා බලන්න...

    ReplyDelete
  15. තෙල් අර්බුදයෙන් මා උගත් පාඩම..

    🔸උදේ 5 ටත් රෑ 7න් පසුවත් AC නොදා කාර් එකේ යා හැකි බව..

    🔸හන්දියෙ පාන් කඩේට, එලවළු කඩේට, ෆාමසියට මහ දුරක් නැති බව.

    🔸සුපර් මාර්කට් එකට යන අතරතුර බඩු ගැනීමට කොතරම් කුඩා සිල්ලර කඩ තියෙනවා ද යන බව..

    🔸පොඩි කඩවල එලවළු රොටී කහට උගුරක් කොතරම් රහද යන බව..

    🔸කාර් එකේ ෂටර්ස් ඇරගෙන යනවිට සිසිල් සුළං රැල්ලක් එන බව..

    🔸මහ දවල් වුව පාරේ නවත්වාගෙන සිටින විට එන්ජින් එක off කරගෙන සිටිය හැකි බව..

    🔸තාමත් මට කිලෝමීටර් 5 ක් 10 ක් බයිසිකල් පැදිය හැකි බව...

    🔸 දාඩිය දාගෙන ඇවිද wash එකක් දාගත් පසු වෙනදාට වඩා සුවදායි නින්දක් ලැබෙන බව..

    🔸ත්‍රිවිලර් එකක් නැතුව කිලෝමීටර් එකක් දෙකක් නැතුව තවමත් පයින් ඇවිදිය හැකි බව...

    🔸පයින් යන විට හමුවන දිගු කලකින් හමු වූ අසල්වාසීන් කොතරම් සුහද ද යන බව...

    🔸තාමත් දුවලා ගිහින් බස් එකේ ෆුට් බෝඩ් එකේ එල්ලිය හැකි බව..

    🔸පාර අයිනෙ කවුරුන් හෝ සිටගෙන සිටින විට කොහාටද යන්නෙ.. යන් නගින්න කියන තරමට තාමත් මගේ මනුස්සකම තවමත් ඉතිරිව ඇති බව..

    🔸ජීවිත කාලය තුලදී කාලය, මුදල් වැය කර කොතරම් අනවශ්‍ය ගමන් බිමන් ගොස් ඇත්ද යන බව..

    ♦️(බස්, කෝච්චි නැතුව මහමග රස්තියාදු වන, දුර ගමන් යන අයගෙ දුෂ්කරතාවය මීට වඩ වෙනස් දූක් මුසු අත්දැකීමක් බව ද මම දනිමි )

    අර්බුදය තුලිනුත් ජීවිතය විඳිමි..

    ReplyDelete
  16. රැවුල පත්තුවෙලා ඉන්නකොට සුරුට්ටු පත්තු කරගන්න එන කාලකන්නිත් ඉන්නවා මාතලන්!

    ReplyDelete
  17. මං පේරාදෙණිය කම්මලේ ඉන්න කාලෙ අප සිටි නේවාසිකාගාරයේ හිටිය ඉකොනෝමැට්ටා බ්ලොග් එක ලියන කෙනා. මිනිහට ඒ කාලේ කාඩ් දෙක තුනක් වැදිලා තිබ්බා. මිනිහගේ තාත්තා ආර් ප්‍රේමදාස ජනාධිපතිවෙලා ඉන්න කාලේ ගම්උදාව උත්සව වල පොඩි පොඩි කඩ දාගෙන වෙලදාම් කරලා තිබ්බා. අම්මා ස්වීව් විකුනලා තිබ්බා.

    ඉතිං ඔය කියන ඉකොනෝමැට්ටා ඒ කාලේ නිදාගන්න පුරුදු වෙලා තිබුණේ උඩුබැලි අතට, කකුල් උඩ තියාගෙන. කිරලා බිත්තර රකින්නේත් එහෙමයි කියා කතාවක් තියෙනවා. මිනිහා සරම ඔලුවෙ ඉඳන් පොරවා ගන්නවා. එක් දවසක් සරම මෑත් වී තිබුණු වෙලාවක වෙනත් අයෙක් මට පෙන්වූ දෙයක් මට සිහි වෙනවා. ඔහුගේ ගුද මාර්ගයෙන් පිටතට ආ කිරි පණු රැළක් ම සුදු පාට‍ට හිටියා. මම හිතන්නේ ඔහුට තදබල විධියට ඒ ලෙඩේ තිබුණා. ඒ දවස්වල අපි හිතන් හිටියේ අපි සමාජ ක්‍රමයේ රෝගයට බෙහෙත අතැඹුලක් සේ දන්නවා ය කියලායි. හැබැයි, මේ කොල්ලාට මේ ගැන කියනවා ද, නැද්ද කියා හෝ කළ යුතු දේ ගැන හෝ අපි දැනගෙන හිටියේ නැහැ.

    ReplyDelete
  18. චුට්ටිට ආදරේ කරන්න ආසයි.

    ReplyDelete
  19. රසිකගේ තාත්තා පොන්න මානසික ලෙඩා. ඕකා කැරි ගිලින නාකියා.

    රෂිනිගේ දිලිසෙන ගල.. ආසයි දකිද්දී

    ReplyDelete
  20. ඩ්‍රින්ක්කෙක දාලා ඉන්නේ වැදුනා අපරාදේ කෑම ටික

    ReplyDelete
  21. රට බේරා දුන් හමුදාවේ මාමලාට නිවන් සැප සම්පත් ප්‍රර්ථනා කරමු

    ReplyDelete
  22. පීරියඩ්ස් කාලෙ සෙක්ස් එක්ස්පීරියන්ස් එක...!!! ❤️

    - Dick වයින් සහ මම -

    මම මේ ලෝකෙ වැඩියෙන්ම ආස කරන දේවල් තුනක් තියෙනවා.
    1. Love
    2. Sex
    3. Drugs

    බචී ඒ තුනේම සමානුපාත මිශ්‍රණයක්. මම එයාට ආදරේ වෙන්න පළවෙනි හේතුව ඒක. මං මේ කියන්න යන්නෙ අපේ රතු පාට දවස් ගැන සහ මම නාලා bathroom එකෙන් එළියට ආවම අඳින්න පෑඩ් එක ready කරලා දෙන, කොණ්ඩෙ පිහිදන... අලුත් tatoosවල cream ගාන, ඊටපස්සෙ බෙල්ල ඉඹින්න පටන් ගන්න බචී ගැන.

    පොඩ්ඩක් හෝව්...! ෆෑන් එක ඕෆ් කරලා ටේබල් ලෑම්ප් එක ඔන් කරන්න... ඇයි...? Joint එක ඔතන්න... 😉

    කසුන් කල්හාරගෙ රෝමාන්තික ඔපෙරාව මැද්දෙ එයාගෙ ඇඟිලි තුඩුවලින් කුඩා කැබලිවලට කැඩිලා, සිගරට් එක්ක මැල්ලුම් වෙලා, raw paper එකක් මැද්දෙ කිටි කිටියෙ තද වෙලා, එයාගෙ ලොකු නියපොත්තක් උඩ තුන් වතාවක් කෙටිලා මගේ අතට එන පන්දම... ගෑස් ලයිටරයේ නිල් පාට දැල්ල... මගේ පෙනහළු වගේම දිගු දුමාරයෙන් පස්සෙ හිස් අවකාශය අරක් ගන්න නැවුම් කුෂ් සුවඳ...!!!

    උසැති වීදුරුවකට සීතල ජෑම් ජා පිරෙන හඬ, ඔයා ඉන වටේ ඔතාගෙන ඉන්න තුවාය පැත්තකට විසි කරලා ඇඳෙන් වාඩි වෙන එක.. පෆ් තුනට හාදු තුනක් මගේ කන් පෙතිවලට තෑගි කරලා ඔයා හරිබරි ගැහුණාම මගේ තොල් තෙමන වයින් බිඳිති... අපේ රිද්මය දන්න කසුන් කල්හාරගෙ මාත්‍රා පිළිවෙල සහ යූටියුබ් ඇල්ගො රිද්මය...

    මේ අන්ධකාර හැන්දෑවට දැන් මොනවද හිඟ කියලා කියන්න බලන්න...

    මං වයින් වීදුරුවෙන් slip එකක් බචීගෙ ශිෂ්ණයට පිරෙව්වා. කොහොමද අහන්න එපා, පෙර සම උඩට ඇදලා පරිස්සමට ඒක කරන්න පුළුවන්. වයින් slip එකක්...! මම ආසයි ශිෂ්ණයක් එක්ක එහෙම සෙල්ලම් කරන්න. ඊළඟට එක බිඳිත්තක්වත් අපතේ නොයන්න, මුළු ශිෂ්ණයේම ජෑම් ජා රස තවරන්න. තලු මරන්න, හෙමින් උරා බොන්න...

    බචීට මගේ කැරළි කොණ්ඩයක් එක්ක වෙලාව නාස්ති කරන්න ඉඩ දීලා ශිෂ්ණ හිසට උඩු තල්ලට වෙලා නැළවෙන්න ඉඩ දෙන්න. බචීගෙ නාස් පුඩුවලින් පිටවෙන මල් දුමාරයට මුහු වෙච්ච එයාගෙ මත් කෙඳිරිල්ලෙන් පිපෙන මගේ පියයුරු තුඩු මම ම පිරිමැදගන්න... ඊටපස්සෙ ඒ රාජකාරිය බචී බාර ගත්තම පන්දම අතට අරගෙන බාගෙට ඇලවෙන්න.

    රතුපාට දවස් කියන්නෙ Clit එකට ලැබෙන කාලය බලහත්කාරෙන් ම පියයුරු විසින් අයිති කරගන්න දවස්... ඒ නිසාම පියයුරුවලට පුළුවන් වෙනදට වඩා දරදඬු වෙන්න. ගණං උස්සන්න. තව ටිකක් ඉස්සෙන්න... තව වේදනාවල් ඕනමයි කියලා මුරණ්ඩු වෙන්නත්...!

    කිරි නොඑරෙන තන පුඩුවලින් වයින් තොල ගාන්න, තලු මරන්න සහ උරා බොන්න පටන් අරගෙන කාලය ගණිනකොට මට පුළුවන් දුමාර උගුරු හිස් අවකාශයට පා කරන්න, සමහර විරාමවලදි බචී එක්ක හුවමාරු කරගන්නත්.

    ReplyDelete
    Replies
    1. මං ආසම තප්පර එන්නෙ ඊටපස්සෙ, තාලය සහ කාලය වේගවත් වෙන තැන. කසුන් කල්හාර මාත්‍රාවලින් අධිමාත්‍රාවලට මාරුවෙන තැන. අවසන් මල් දුමාරය බචීගෙ සේද කෙස් උඩින් පාවෙන තැන, එයාගෙ දත්වලින් තන පුඩු හැපෙන, ඇඟිලි තුඩුවලින් ඒවා තැලෙන, පොඩිවෙන, මිරිකෙන.. මිහිරි වේදනාත්මක... අතිශය වේදනාත්මක, ඒත් "Yes you can more....!!!" කියලා කියවෙන තැන....

      ඇත්තටම, ඊළඟ කොටස වඩා රසවත් කියලා හිතෙන්නෙ එයා මගෙ පපුවෙන් නැගිටගත්තම, තව වටයකට වයින් වීදුරුව පිරුණම, මේක හරිම aggressive මොහොතක්. තනපුඩු රතුවෙලා තියෙන වෙලාවක්. මගෙ නියපොතුවලට එයාගෙ කන් පෙති තදවෙලා තියෙන වෙලාවක්. ඊළඟට මොකද්ද වෙන්නෙ දන්නවද...?

      බචී කිසිම අණක් ගුණක් නැතිව පුරවපු වයින් වීදුරුවට ශිෂ්ණය එබුවා, බිඳිති කිහිපයක් ඉවතට විසි වුණා...

      "You like to drink dick wine nuh...???"
      බචී එහෙම අහගෙන මගේ ළඟට ආවා. සද්දෙන් වීදුරුව මේසෙ උඩ තිබ්බා. ශිෂ්ණය මගේ උගුර මැද්දෑවෙම හිර කළා. කැරළි කොණ්ඩෙ එයාගෙ අතැඟිලි අතරෙ හිරවෙලා හුස්ම ගන්න බැරුව හිටියා, මම වගේම...! වයින් උගුරක්ම මගේ ගලනාලය දිගේ පහළට බැස්සා... විශ්වාස කරන්න, Jam jar සහ pre cumවල ලොකු වෙනසක් නෑ...!

      ශිෂ්ණයකට වයින් පුරවනවට වඩා වයින් පුරවපු වීදුරුවකට ශිෂ්ණය ඔබන එක කොයි තරම් පහසු වැඩක්ද...😉

      බචී මාව ඇඳට තල්ලු කළා. එයාම අන්දවපු යට ඇඳුම් පරිස්සමට ගලවලා පැත්තකින් තිබ්බා. පීරියඩ්ස් කාලෙට කියන තව නමක්... එයා පරිස්සමට යට ඇඳුම් ගලවන කාල...!

      So what do you think about sex in periods times...?

      ඒ තමයි මං සෙක්ස් කරන්න වැඩිපුරම ආස කාල... සමහරවිට දවසට තුන් වතාවක්.

      බචී කියන්නෙ මෙන්සස් කාලෙට මගේ virginal geography එක සම්පූර්ණයෙන්ම වෙනස් වෙනවා කියලා. එයාට දරාගන්න බැරි තරම් උණුසුම් වෙනවා කියලා. Tight වෙනවා කියලා...

      ඒ තරමට ඒ දවස්වලට මට අපි අතරෙ දැනෙන උණුසුමත් සෙල්සියස් අංශක බර ගණනක එකක්. එහෙම දවසට ඔයා ශීත කාලෙක ලියවුණු පරිවර්තනයක එන ගිනි උඳුනක් වගේ. මං ආසයි ඒ යටි බඩට දැනෙන ශිෂ්ණයේ වේගවත් ප්‍රහාරාත්මක වේදනාවට. මට ගණන් කරගන්න බැරි, මගේ අපැහැදිලි වේගවත් සුරතාන්ත කිහිපයකට පස්සෙ,

      අන්තිමට, මගේ ඇතුල් යෝනි බිත්තිවල තැවරෙන තෙත් උණුසුම එක්ක මගේ කන් පෙතිවල තැවරෙන ඔයාගෙ කලබල වචන...!!!

      "Sorry baby I cant hold Um gonna cum...!!!"

      I repeat, When he said "um sorry baby I can't hold..." I felt it for ever...! ඉතින් එහෙම අහන්න ලැබෙන, අපිට අපි ඇතුළෙම අපිව නිදහස් කරන්න පුළුවන් වෙන රතු පාට දවස් තමයි මං sex කරන්න ආසම දවස්...

      Delete
  23. මම විසි නවය

    ReplyDelete
  24. අඩෝ ළමාතං

    තොට කියන්නද මගේ අත්දැකීමක්? අද උදෑසන කළු උස ගෑනියෙක් පුංචි ළමයින් තුන්දෙනෙකු සමග ගල්කිස්ස IOC පිරවුම් හලට ඇවිල්ලා එතන රැස් වෙලා ඉන්න මිනිස්සු උසිගන්වන්න හැදුවා නමුත් මිනිස්සු කිසිවෙකුත් කලබල උනේ නෑ ඉන් පසු ඇය ගුවන් හමුදාවේ නිලධාරීන්ට නෝසරුප් වචනයෙන් බැන්නා නමුත් ඔවුන් ඇය සමග කතාවට ගියේ නෑ පසුව තවත් ප්‍රදේශවාසී කාන්තාවක් මේ ගැනියට බැන්නා කරුණාකර අපිට තෙල් ගහගන්න ඉඩ දීලා ඵලයන් මේක කඩාකප්පල් නොකරකියා.පසුව ඇය මම යනවා මගේ වාහනය ට කියා පිටත් උනා .නමුත් ඇය ට වාහනයක් තිබුණේ නෑ ප්‍රධාන ගාලු පාරෙන් මිටර් 150 ඈතින් තිබෙන ශාන්ත සිල්වෙස්ටර් පල්ලිය වත්තෙන් ඇය අතුරුදන් උනා පල්ලියේ දේව මෙහෙය ඉවරවි සෙනග අස්සේ ඇය නොපෙනී ගියා වාහනයක නැගී පෙනගියා විය හැකියි .මෙය ජවිපෙ පෙරටුගාමී සෙට් එක විසින් කරන ලද්දක් බව පැහැදිළියි. ඒ වගේම කෝඩියල් තුමාත් මේකේ කෙරවලක ඉන්නවාද දන්නෙ නෑ නේද?

    ReplyDelete
  25. ගෝඨාභය විතරක් නෙවෙයි. මේ අවුල තව වණ කරලා 2024දි බලය ගන්න හිතාගෙන රටට ඩොලර් එවන්න එපා කියන උනුත්, ඒක කරේ තියාගෙන යන වහල්ලු සෙට් එකත් මේකට කෙලින්ම වග කියන්න ඕන. සමහර මිනිස්සු ඒත් හිතාගෙන ඉන්නවා රටට ඩොලර් එවන්න එපා කියන්නෙ අපිට තියෙන ආදරේට කියලා තෙල් ගබඩා කරන එවුන්ට සම්පූර්ණ සහයෝගය ලැබෙන්නෙ ත්‍රීවීල් කාරයන්ගෙන්. උන් ඉන්නෙ ශෙඩ් බදු අරගෙන. කොයි මොහොතේ තෙල් ආවත් වෙන කාටවත් ගන්න විදියක් නැ. අපේ පැත්තෙ හොර ස්පොට් වල තෙල් තියෙනවා. ඒවා නවත්වන්න මේ ආණ්ඩුවට බැරි වෙලා තියෙනවා. Black market ගන්න බයයි මොන ජරාව කළවම් කරලද දන්නැ. සැමට සාධාරණව ඉන්ධන ලබා ගන්න නිසි ක්‍රමවේදයක් හදන්නයි අපි උත්සාහ කරන්න ඕනේ

    ReplyDelete
  26. යකෝ ගූතලන් රුසියාවෙන් තෙල් ගන්න කියලා එක නිසැදැසක් ලියපන්කෝ නිකන් අර මළ බද්ධය හැදිච්ච කරුම කුමාර වගේ අවලාද මඩ ගගහ කාලේ කකා නොඉඳ..

    ReplyDelete
  27. පුක පලන්න ඕනි ඒකිගේ

    ReplyDelete
  28. ඇට දෙක මගේ නෑ සමුගෙන ගියේ

    ReplyDelete

  29. ඒ වගේම, පඩයක් යනවා කියන්නේ නිකං චූ බරක් එනවා වගේ ශරීර කෘත්‍යයක් ගැන අපිට එන පොඩි සංඥාවක්. ඒ හින්දා ඕක කළබල වෙන්න දෙයක් නෙමේ. නමුත් ඉතිං, වූ බරක් හැදුනාම වගේ නෙමේ පඩේක සද්දෙයි, ගඳයි දෙකම තියෙනවානේ. ඒ තමා දෙවෙනි වරද!

    මෙන්න මේ වගේ වරදවල් හින්දා, ප්‍රසිද්ධියේ පඩයක් ඇරීම සිලාචාර නොවන දෙයක් සහ නොදැනිම වගේ පඩයක් යෑම ලජ්ජාවට හේතුවෙන දෙයක් විදියට තමයි සැලකෙන්නේ.

    සාමාන්‍ය පිළිගැනීම තමයි "සද්ද පඩ ගඳ නෑ, ගඳ පඩ සද්ද නෑ" කියන එක. මේක "පඩ පිළිබඳ සීරෝ නියමය" කියල මං හඳුන්වන්නම්.

    නමුත් ඔය නියමය හැම තිස්සේම ඇත්ත නොවන බව අපි හැමෝම දන්න කාරණයක්. (ඒ කියන්නේ නියමයක් නෙමෙයි, නිකං කන්ජෙක්ටර් එකක් විතරයි)

    ReplyDelete
  30. අනුර කුමාර දිසානායක කියන්නේ නාකි ගෑනු එක්ක හුකන්න ආසා සයිකෝකාරයෙක්.

    ReplyDelete
  31. තේරෙන්නේ නෑ අප්පච්චි මේ ආපු දුර. වෙන කටත් තේරෙයිද දන්නෙත් නෑ

    ReplyDelete
  32. ශ්‍රී ලංකා ක්‍රිකට් ක්‍රීඩාවේ ඇතැම් තීරණ ගන්නේ වගකීම දරන, ඒ වෙනුවෙන්ම පත් වුන ක්‍රිකට් පරිපාලකයන් නෙවෙයි.

    ශ්‍රී ලංකා ක්‍රිකට් ක්‍රීඩාවේ ඇතැම් සිලෙක්ෂන් කරන්නේ ඒ වෙනුවෙන්ම පත් වුන, ලංකාවේ ඉදන් ෆර්ස්ට් ක්ලාස් මැච් බලන ක්‍රිකට් සිලෙක්ෂන් කමිටි එක නෙවෙයි.

    අවුරුද්දෙන් මාස අටක් වෙන රටවල ලීග් කෝච් කරන මහේල ජයවර්ධන.

    කෝච් කෙනෙක් පත් කර ගැනීමේ ඉදලා සමහර තීරණ වලට ඔහු ඊනියා ක්‍රීඩා කමිටු වල බලය අරන් මැදිහත් වෙනවා.

    මේ පුද්ගලයා ශ්‍රී ලංකා ක්‍රිකට් ක්‍රීඩාවට ආදරේ පුද්ගලයෙක් නෙවෙයි.

    IPL ටීම් එකත් එක්ක ඉන්න මාසෙකට කලින් රටින් පිටත් වෙන මොහු, ජාතික කණ්ඩායමේ වගකීමක් දුන්නම පවුලත් එක්ක ඉන්න කලින් එන මනුස්සයෙක්.

    ඔවැනි තනතුරකට ඔය පුද්ගලයා කිසිසේත්ම සුදුස්සෙක් නෙවෙයි.

    වහාම ක්‍රිකට් පරිපාලනයෙන් ඉවත් කළ යුතු පිළිකාවක්.

    ReplyDelete
  33. @ ම්තළන්

    ලංකාවේ අගමැති ධූරයත් කැබිනට් මණ්ඩලය තේරීමේ බලයත් තමන්ට ලබා දෙන්නේ රට භාර ගැනීමට සූදානම් බවටත් වර්තමාන පාර්ලිමේන්තුව තුළින් ම කැබිනට් මණ්ඩලය තෝරාගෙන මාස 06ක් ඇතුළත රට යථා තත්ත්වය⁣ට පත් කරන බවටත් ජවිපෙ නායක අනුර දිසානායක පසුගිය 26 වෙනිදා ඓතිහාසික අනුරාධපුර නගරයේ දී ඓතිහාසික ප්‍රකාශයක් ක⁣ළා මතකයි නේද?

    අනුර කුමාරගේ එම ඓතිහාසික සැලැස්ම ක්‍රියාත්මක කිරීමට තමා අගමැති ධූරයෙන් ඉවත් වීමට සූදානම් බව රනිල් වික්‍රමසිංහ අද පාර්ලිමේන්තුවේ දී ප්‍රකාශ කළ අතරම ලොව මෙතෙක් කිසිවෙකු නොකළ මේ මහා හපන්කම කරන්නේ නම් අනුරට ආර්ථික විද්‍යාව පිළිබඳ විශේෂඥ දැනුම වෙනුවෙන් වූ නොබෙල් ත්‍යාගය ද හිමි විය යුතු බව රනිල් අවධාරණය කළේය.

    74 වසරක ශාපලත් ධනපති ක්‍රමය විසින් රට හෙළු අගාධයෙන් ගොඩගැනීමට අනුර දිසානායකට සහ ජවිපෙට ලැබෙන මේ අනර්ඝ අවස්ථාව මග නොහරින බව අපගේ බලවත් විශ්වාසයයි. ඒ සඳහා ජනපති ඉවත් විය යුතු යැයි කොන්දේසි දමමින් පළා යන්නට තරම් පහත් මට්ටමට අනුර නොවැටෙන බව ජනතාව දනී. පසුගියදා අනුරාධපුර දේශනාවේ දී ද අනුර එවැනි කිසිදු කොන්දේසියක් ප්‍රකාශයට පත් කළේ නැත.

    ඉතින් අවු. 05න් රට හදන බව කියන සජබ ද එවැනි දින වකවානුවක් පවා ප්‍රකාශයට පත් නොකරන පොහොට්ටුව ද අනුරට හය මාසෙන් රට ගොඩගන්නට ඉඩලබා දිය යුතුය. පැත්තකට විය යුතුය. ජනාධිපතිවරයා ඒ සඳහා පූර්ණ සහයෝගය ලබා දිය යුතුය. අනුර ඉල්ලන ඕනෑ ම සහයෝගයක් ලබාදිය යුතුය. අනුර හෙට ම අගමැති ධූරය භාරගෙන වැඩේට අතගැසිය යුතුය. අනුර හය මාසෙන් රට ගොඩගන්න ක්‍රියාන්විතයට එරෙහි වන ද්‍රොහීන්ට එරෙහිව ජනතාව සිටගත යුතුයි නේද?

    ReplyDelete

කැඩපත් පවුර.....

මොනව හරි කුරුටු ගාලා යන්න